Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Wat overkomt me nou?

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Ik ook Ghost. Ik heb afgelopen nacht bijna de klok rond geslapen. :slapen: Ik was doodop. Zelf koken kost veel energie. Manlief kookt vandaag weer gelukkig.

Hoe dan ook, ik voel me fitter dan ooit. Vanmorgen toen ik opstond moest ik een washandje hebben om me op te frissen. Nu manlief alles opruimt kan ik in mijn eigen huis niets meer vinden. Er stond een wasmand op de gang, vol met schone handdoeken. Ik buk me en pak gewoon een washandje. :D

Gisteren belde de HA om te vragen hoe de stand van zaken hier is. (ivm corona zijn zijn visites nu beperkt tot telefonisch contact)

Ik vertelde hem hoe ik me voel. Hij was heel blij voor me.
'Houd vol,' zei hij.
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Al een paar dagen niets gepost.
Het gaat super met me. Vanmorgen al door het huis geswingd op de muziek.
(ik houd me veiligheidshalve wel soms vast aan de rollator).

En nu ga ik verder werken aan mijn boek en wat schilderen.

Antoinette

Bericht door Antoinette »

Even een update. Ik zie dat het al een tijdje geleden is dat ik iets heb gepost.

Ik voel me super. Loop steeds beter.

Gisteren ben ik 69 geworden. De douchehulp kwam zingend de trap op. 'Er is er een jarig, hoezee.' Ik moest vreselijk lachen. De dag begon dus goed. Ik heb een heerlijke dag gehad en voelde me echt jarig door de vele felicitaties in de vorm van bloemen, plantjes (van dochterlief), kaarten, emails en telefoontjes.

Bezoek was dit jaar beperkt vanwege de corona. Maar dat geeft niet. Het is nu eenmaal niet anders.
En nu OP naar de 70...en meer.:D
Ghost

Bericht door Ghost »

[USER="19773"]Antoinette[/USER] wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat!

Nog van harte gefeliciteerd!!! :bloem:
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Alsnog van harte, Antoinette! :bloem:
Marina

Bericht door Marina »

Geweldig [USER="19773"]Antoinette[/USER] :cool:!!
Nog gefeliciteerd met je verjaardag :bloem:!
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Dank u voor de sollicitaties, dames. Zojuist het laatste vlaai verorberd dat overgebleven was. Puddingkruimelvlaai. :lekker: Ik pleeg er een moord voor.

Hoezo, het is nog geen koffietijd? Meisjes, als je 69 bent is het ALTIJD koffietijd. :haha: Maar nu is het even afgelopen met die vlaai. Ik moet ook aan mijn lijn denken.
Knillis

Bericht door Knillis »

Solliciteren :???::haha: doe ik maar niet meer maar wil je al is het een dagje te laat toch van harte FELICITEREN met je verjaardag en hoop dat je vooral kunt doorgaan op de manier zoals het nu met je gaat.
Marina

Bericht door Marina »

Toch jammer dat we niet zijn aangenomen om die puddingkruimelvlaai mee te helpen verorberen...:lekker:... :haha:
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Marina, als jullie op visite willen komen (na de coronatijd) haal ik toch gewoon nieuwe. Jullie zijn van harte welkom.

Vanmorgen al om 1/7 uit de veren omdat manlief om 8 uur naar de HA moest. Toen hij terugkwam had ik al razzia gehouden onder de winterspullen die aan de kapstok hingen en was ik begonnen met het opruimen van mijn bureau.
(ik heb er 2. Eén waar mijn pc op staat en waaraan ik schrijf en een waaraan ik schilder)

Wat je dan tegenkomt... niet te geloven.

Na afloop heb ik een uitsmijter gebakken. Die had ik verdient, vond ik. :D





Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp