Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Foto's en plaatjes plaatsen in bericht of als avatar

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Antoinette

Re: Plaatje bij mijn naam.

Bericht door Antoinette »

Het lukt dus voor geen meter. :boos: Ik geef het op.

Deze afbeelding wilde ik plaatsen. That's me. ;)
op de step in Echt.jpeg
op de step in Echt.jpeg (1.94 MiB) 3785 keer bekeken
JacoVD

Re: Plaatje bij mijn naam.

Bericht door JacoVD »

Dat lukt niet omdat je plaatje te groot is: maximaal 90 Kb groot, en maximaal 90 bij 90 pixels. Ik zal even kijken of ik nog iets aan die maxima kan doen, maar het helpt dus als je plaatje wat kleiner is...
Antoinette

Re: Plaatje bij mijn naam.

Bericht door Antoinette »

Dat had ik begrepen Jaco maar het kleiner maken lukt me niet. :banghead:
Knillis

Re: Plaatje bij mijn naam.

Bericht door Knillis »

Het kleiner maken van mijn foto’s lukt ook niet Antoinette. Geen idee hoe je het aantal pixels kunt verkleinen zodat de fotot wel te plaatsen is. Hier en daar heb ik al wel gelezen dat je daar dan weer een app voor moet downloaden maar ik heb ook daar niet zo heel veel verstand van helaas.
JacoVD

Re: Plaatje bij mijn naam.

Bericht door JacoVD »

Twee tips: op windows computers kun je Paint gebruiken om foto's te openen en bij te snijden en ook het formaat te wijzigen.

Voor Mac of iPad zijn daar ook vast programma's voor, maar die ken ik niet.

Er zijn ook websites om foto's te bewerken, de beste vind ik zelf Pixlr.
Antoinette

Re: Plaatje bij mijn naam.

Bericht door Antoinette »

Bedankt voor de reacties en de tips. Het is allemaal nogal ingewikkeld allemaal én behoorlijk tijdrovend, vind ik. Zeker voor een digibeet als ik.
Ik ben nu eenmaal een schrijver en geen IT'r. ;)

Ik denk niet dat ik hier tijd in ga steken. Die gebruik ik liever voor wat anders. Desalniettemin, Jaco. Bedankt voor de moeite. :bedankt:
Antoinette

Re: Plaatje bij mijn naam.

Bericht door Antoinette »

Hoera, het is gelukt om het plaatje bij mijn naam te verkleinen. :feest:
Klick

Re: Plaatje bij mijn naam.

Bericht door Klick »

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Knillis

Re: Plaatje bij mijn naam.

Bericht door Knillis »

[mention]Antoinette[/mention]
De aanhouder wint, geweldig goed zeg.

Mij is het nog steeds niet gelukt helaas, maar misschien kan iemand me het ooit nog eens op eenvoudige wijze uitleggen, want ik geloof dat het op de iPad lastiger is dan op een laptop en ik werk nou eenmaal alleen maar met de iPad.
Antoinette

Re: Plaatje bij mijn naam.

Bericht door Antoinette »

Knilles, volgens mij had ik vannacht een helder moment. Ik heb iets geknutseld et voila. Plaatje gelukt. Ik zou je graag helpen maar ik weet niet meer precies wát ik gedaan heb. :ogen:

Volgens mij was dit een toevalstreffer. :haha:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp