Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Foto's en plaatjes plaatsen in bericht of als avatar

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Knillis

Re: Plaatje bij mijn naam.

Bericht door Knillis »

Dat overkomt mij ook vaak. Eindelijk lukt iets dan maar vervolgens weet ik niet meer wat ik precies gedaan had.
vlindie

Plaatjes.....

Bericht door vlindie »

Even een vraagje....hoe zet is hier plaatjes op :lief:
Knillis

Re: Plaatjes.....

Bericht door Knillis »

Ik kan je hier helaas niet mee helpen Vlindie maar iemand anders vast wel. Ik vind het al zo knap dat je die bloem bij je naam (avatar) voor elkaar hebt gekregen. Bij mij lukt dat niet want steeds zijn mijn plaatjes (foto’s) te groot. :confused:
Klick

Re: Plaatjes.....

Bericht door Klick »

heyyy vlindie, welkom terug!!

als je van een website een plaatje wil invoegen kies je voor het img plaatje in het rijtje hierboven en zet de link er tussen Afbeelding

als je een plaatje of foto van je eigen laptop/ipad wil gebruiken kies je onderin het reactieveld voor bijlage
Bijlagen
F19943EA-8593-48C0-9BBC-096C5ADF05F0.jpeg
F19943EA-8593-48C0-9BBC-096C5ADF05F0.jpeg (676.42 KiB) 4734 keer bekeken
Antoinette

Re: Plaatjes.....

Bericht door Antoinette »

Even een reactie op Vlindie's vraag.

Ik heb ook flink moeten zoeken. Nu weet ik het, dank zij de hulp van lieve behulpzame forumbezoeker.

Wat Klick zegt klopt. Eerst klikken op reactie, dan op bijlage en vervolgens op bestanden toevoegen.

Je kiest een foto van je eigen pc. Je ziet op een gegeven moment de link onderin staan.

Hierop klikken, dan op: bestand in tekst plaatsen.

Et voila, de afbeelding verschijnt in jouw reactie.

Dit is een van mijn aquarellen.

Kabouter Wijsneus. :haha:
wijsneus.JPG
wijsneus.JPG (701.34 KiB) 4715 keer bekeken
Antoinette

Afbeelding/foto bij mijn handtekening.

Bericht door Antoinette »

Zoals de topic-titel al aangeeft...hoe zet ik een afbeelding bij mijn handtekening? Het lukt mij niet. Wie weet raad? Alvast bedankt.
Knillis

Re: Afbeelding/foto bij mijn handtekening.

Bericht door Knillis »

Even op je gebruikersnaam rechts bovenin tikken en dan naar je profiel gaan, wijzig profiel, wijzig onderschrift.

Ik denk dat je er dan wel uitkomt.

Mijn onderschrift plaatsen lukte mij wel maar ik krijg geen foto geplaatst op de plek waar jij jouw foto hebt staan op het stepje.

Succes!
D-Cheryl

Re: Afbeelding/foto bij mijn handtekening.

Bericht door D-Cheryl »

Dat plaatje heet de "avatar":
Gebruikerspaneel -> profiel -> wijzig avatar

Meestal moet je een plaatje hebben laag in pixels, dus soms moet je hem eventjes wat kleiner opslaan dan je fototoestel of telefoon standaard doet. De max zit meestal ergens rond de 300-500kb voor de afbeelding, soms nog kleiner.

(heel veel pixels laden voor zo'n klein plaatje is zonde van de bandbreedte. In Nederland tegenwoordig niet zo'n probleem meer en de meeste delen van België ook niet, maar laten we vooral lekker laagdrempelig blijven, toch?)
Knillis

Re: Afbeelding/foto bij mijn handtekening.

Bericht door Knillis »

En juist een foto vinden/maken met het juiste aantal pixels lukt me dus op de een of andere manier niet. Hoe het met een plaatje moet kom ik al helemaal niet uit want het werkt niet met een linkje oid.

Het is ook niet echt van belang hoor maar ik kan er niet zo goed tegen als iets me niet lukt en dus begin ik er keer op keer opnieuw aan :hmmm: in de hoop dat de aanhouder eens zal winnen. :lol:
Antoinette

Re: Afbeelding/foto bij mijn handtekening.

Bericht door Antoinette »

Het lukt mij ook niet maar net zoals Knillis al zei: Ik blijft proberen. ;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp