Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Welkom op MS WebForum - Willetje

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Willetje

Re: Wie zijn wij eigenlijk ? Stel hier jezelf voor.

Bericht door Willetje »

Hallo, bedankt voor jullie reactie. ik ben Wilma, 55 jaar. ik woon in een verpleeghuis. vanaf 2001 heb ik MS. ik kijk graag tv, ik heb een dwergpapegaai.
ik vind het leuk om van jullie iets te lezen.
ik weet niet of ik iedere dag kan antwoorden.
😃groetjes!
Willetje

Re: Wie zijn wij eigenlijk ? Stel hier jezelf voor.

Bericht door Willetje »

hoi Marina,
bedankt voor je reactie. ja het is veel informatie.
ben jij al lang op het forum?
groetjes Wilma.
Marina

Re: Wie zijn wij eigenlijk ? Stel hier jezelf voor.

Bericht door Marina »

Hoi Wilma,

Zelf ben ik nog niet heel lang op het forum (sinds eind vorig jaar) en weet sinds eind 2017 dat ik secundair progressieve MS heb, maar vermoedelijk had ik de eerste klachten al 18 jaar geleden. Ben net als jij een (begin) 50-er.

Ik heb al veel informatie kunnen vinden op het forum en ervaringen kunnen delen. En ook vragen kunnen stellen die vaak snel worden beantwoord, heel prettig vind ik! Ook vind ik het fijn om, indien mogelijk, ook anderen te kunnen helpen met vragen en delen van ervaringen.
Ik hoop dat je spoedig je weg weet te vinden op het forum en mocht je daar misschien wat hulp bij kunnen gebruiken: gewoon vragen, hoor! De mensen zijn hier meestal graag bereid om je vragen te beantwoorden heb ik gemerkt :) .
Het is overigens ook niet nodig om elke dag te reageren hoor.. gewoon wanneer het jou uitkomt :) .

Woon je trouwens in het verpleeghuis door de MS ? Gezellig dat er een dwergpapegaai bij je woont :)!
Willetje

Re: Wie zijn wij eigenlijk ? Stel hier jezelf voor.

Bericht door Willetje »

hoi Marina,
ik woon in het verpleeghuis door mijn MS. mijn dwergpapegaai heet Charlie🦜.
leuk om wat van jou te horen.
door mijn MS is het ook lastig om berichten te typen. daar heb ik nu hulp bij.

fijne dag, Wilma
Marina

Re: Wie zijn wij eigenlijk ? Stel hier jezelf voor.

Bericht door Marina »

Hoi Wilma,

Fijn dat je nu hulp hebt bij het typen van berichten :thumbup: !

Mag ik vragen welke vorm van MS je hebt?
En woon je eigenlijk al lang in het verpleeghuis of nog niet zo lang? En hoe bevalt het wonen je daar?
Leuke naam heeft je papegaai :). Leuk ook dat plaatje van een papegaai, hoe heb je dat gedaan?

Jij ook nog een fijne avond gewenst!
Willetje

Re: Wie zijn wij eigenlijk ? Stel hier jezelf voor.

Bericht door Willetje »

hai,
ik woon hier al 7 jaar, en nu een jaar op de afdeling waar ik nu zit.
woon jij nog thuis?

ik heb primaire progressieve MS.

de afdeling waar ik nu zit bevalt me slecht. Alhoewel de verpleging lief is. ik heb een kleine kamer en de 7 jaar hiervoor een groot appartement.

waar woon jij? ik woon in Sliedrecht. thuis woonde ik in Arkel, bij Gorinchem.

leuk om wat van je te horen.

oh dat plaatje van de vogel komt van de galerij van de smileys.😀

groetjes, Wilma!
Marina

Re: Wie zijn wij eigenlijk ? Stel hier jezelf voor.

Bericht door Marina »

Hoi Wilma,

Dat is best al een tijdje. Wat jammer dat je nu het laatste jaar op een veel kleinere kamer verblijft, dat is wel even wennen als je daar voor in een groot appartement woonde. Wel prettig in ieder geval dat de verpleging lief is.
Ik woon nog thuis, maar moet verhuizen naar een rolstoelgeschikte woning omdat ik om mijn (A'damse oudbouw)woning te bereiken/verlaten 3 steile trappen op/af moet en dat langzamerhand steeds wat moeilijker gaat.

Welke galerij van plaatjes bedoel je dan? Ik zie hier geen vogel tussen staan hoor ;) .

Overigens, heb je de rubriek Leven&Lol op dit forum al eens gezien? Je kunt daar ook over allerlei dingen "kletsen" die niet perse over MS zelf gaan. Misschien de moeite voor je om daar eens te kijken. Dit topic is namelijk eigenlijk enkel bedoeld om je als nieuw lid van het forum voor te stellen aan de anderen ;).
Linkje naar de rubriek Leven&Lol: viewforum.php?f=2

Een fijne dag nog!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp