Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Welkom op MS WebForum - Mara75

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Mara75

Welkom op MS WebForum - Mara75

Bericht door Mara75 »

Hallo allemaal.

Ik ben Tamara.
In januari heb ik in het VU (second opinion) de diagnose MS gekregen.
Door mijn medisch dossier van zowel huisarts als ziekenhuis bezoeken in de voorafgaande jaren gaan ze er vanuit dat ik hoogstwaarschijnlijk al vanaf midden/eind 20 ms heb,ik ben nu 44.

Ze twijfelen tussen rrms en spms omdat sommige klachten blijvend zijn en ik op het moment niet meer opknap.Ze vermoeden dat ik op dit moment een schub heb en willen dat ik aan een kuur ga.
Wanneer ik bij de volgende MRI geen nieuwe leasies vertoon gaan ze er vanuit dat het spms is.

Ik ben opgelucht dat ik na al die jaren weet wat het is .Er is mij altijd verteld dat het stress, psychisch zou zijn.Dat ik door het ouder worden gewoon slechte ogen kreeg.Zelfs een hernia is me aangepraat .
In het ziekenhuis gelegen omdat ik zwakke benen had,volgens internist door een te lage bloedsuiker en weer naar huis met een metertje,klapvoet kwam door huisarts gewoon door beknelde zenuw.

Nou ja om het verhaal niet nog langer te maken.Ik heb ms en ben opgelucht en doodsbang.
leeuwtje-nl

Re: Wie zijn wij eigenlijk ? Stel hier jezelf voor.

Bericht door leeuwtje-nl »

Welkom hier, Tamara! Goed dat je eindelijk weet waar je aan toe bent. Hopelijk kan het forum je helpen bij je vragen, twijfels, en natuurlijk ook gewoon bij de leuke contacten. :)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp