Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

baclofen

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
leeuwtje-nl

Re: baclofen

Bericht door leeuwtje-nl »

Het gaat mij vooral om mijn ochtenddosering. Die zou ik graag willen innemen als ik wakker word, en niet pas bij mijn ontbijt. Ik vergat het net weer na te vragen bij de apotheek! Volgens mij gaat het puur om misselijkheid, dus ik ga maar gewoon uitproberen of het lukt of niet.
Jrs77

Re: baclofen

Bericht door Jrs77 »

leeuwtje-nl schreef: 14 jul 2020, 10:41 Zijn er mensen die Baclofen zonder voedsel innemen? Kan dat, of wordt dat echt afgeraden? Ik eet meestal niets meer tussen 18 uur en 8/9 uur.
Door het met voedsel in te nemen zouden de bijwerkingen (zoals vermoeidheid) minder moeten zijn, al heb ik dat nooit echt gemerkt.
Ik heb het ook een tijd meteen na het wakker worden genomen, en nam het dan met een simpel koekje. Dat ging prima. Omdat ik 5 doseringen per dag neem, komt het ook weleens voor dat ik het helemaal zonder eten neem; ik merk daar weinig van.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp