Nieuwe forum software!

Hier staan de regels van het forum en vind je belangrijke mededelingen omtrent het forum terug
D-Cheryl

Re: Nieuwe forum software!

Bericht door D-Cheryl »

Gracias! :buigen:
Het ziet er al een stuk beter uit, alleen de girl power is voor mij nog onleesbaar.
'Cuz they can // call me crazy if I fail // All the chance that I need // Is one-in-a-million // And they can call me brilliant // If I succeed
JacoVD

Bericht door JacoVD »

D-Cheryl schreef: 02 jul 2020, 18:22 Gracias! :buigen:
Het ziet er al een stuk beter uit, alleen de girl power is voor mij nog onleesbaar.
Verder aangepast, ik denk nu een stuk duidelijker. Helaas zijn de smileys naast het formulier waarmee je een bericht post daardoor een puinhoop geworden (verschillende afmetingen), dus daar heb ik ze in een 20x20 keurslijf gedwongen... :tralala:
A mind is like a parachute, it only works when it's open.
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Kan het zijn dat ik de onderwerpen in het subforum "Leven met MS" niet terugzie in de overzichten 'nieuwe berichten' en 'ongelezen berichten' (wat is het verschil eigenlijk?) uit het snelle links-forummenu?

Soms denk ik dat het superrustig is, en dan zie ik dat ik uit dit subforum berichten heb gemist? Kan dat kloppen?
'Cuz they can // call me crazy if I fail // All the chance that I need // Is one-in-a-million // And they can call me brilliant // If I succeed
JacoVD

Bericht door JacoVD »

D-Cheryl schreef: 09 jul 2020, 08:57 Kan het zijn dat ik de onderwerpen in het subforum "Leven met MS" niet terugzie in de overzichten 'nieuwe berichten' en 'ongelezen berichten' (wat is het verschil eigenlijk?) uit het snelle links-forummenu?

Soms denk ik dat het superrustig is, en dan zie ik dat ik uit dit subforum berichten heb gemist? Kan dat kloppen?
Hi, ik zie dat zelf niet; niet dat dat alles zegt... Als ik bij nieuwe berichten kijk (nieuwe berichten sinds vorige sessie) of ongelezen berichten (spreekt voor zich), zie ik onderwerpen uit diverse fora die bij 'leven met MS' zitten. Even in de gaten houden. Misschien herkennen anderen dit wel?
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Ik zie even niet of dit al eerder is aangegeven, maar het valt me op dat de links die in een reactie geplaatst worden openen in hetzelfde venster. Eerder was dat in een nieuw venster of nieuw tabblad. Nu heb ik de link aangeklikt, het artikel gelezen, ik klik het tabblad weg en... sh*t! Hele onderwerp is weg en ik heb nog niet alle volgende reacties gelezen. :huilen:
Is dat aan te passen? Of moet ik mezelf er op trainen met de rechtermuisknop de links aan te klikken.?
JacoVD

Bericht door JacoVD »

Hanna71 schreef: 23 jul 2020, 14:49 Ik zie even niet of dit al eerder is aangegeven, maar het valt me op dat de links die in een reactie geplaatst worden openen in hetzelfde venster. Eerder was dat in een nieuw venster of nieuw tabblad. Nu heb ik de link aangeklikt, het artikel gelezen, ik klik het tabblad weg en... sh*t! Hele onderwerp is weg en ik heb nog niet alle volgende reacties gelezen. :huilen:
Is dat aan te passen? Of moet ik mezelf er op trainen met de rechtermuisknop de links aan te klikken.?
Het is zeker eerder aangegeven. Het antwoord is kort: dit zul je zelf met de rechtermuisknop moeten doen.
Klick

Bericht door Klick »

je kan het ook regelen via je browser (chrome)
in chrome kun je dacht ik regelen hoe hij reageert op een link klik, het is gewoon een instelling.

[mention]Hanna71[/mention] welke browser gebruikt je?

ie:
https://answers.microsoft.com/nl-nl/ie/ ... 37b8e4db48

firefox:
https://support.mozilla.org/nl/kb/tabbl ... stellingen

voor chrome weet ik het ff niet.. tot die tijd kun je bv dit proberen
chrome:
Windows en Linux: Ctrl + klik op een link
Mac: ⌘ + klik op een link
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

[mention]JacoVD[/mention] Jammer, maar dan ga ik mezelf er aan wennen.

[mention]Klick[/mention] Bedankt. Ik wil niet dat het altijd zo werkt, maar voor het forum vind ik dat wel handig. Ik zal er eens in duiken om te kijken of ik het ook per site kan instellen.
Ik gebruik Chrome overigens.
Marina

Bericht door Marina »

[mention]Hanna71[/mention] Wat je ook nog kunt doen om een link in een nieuw venster te openen is:
Shift + op linker muisknop tegelijkertijd klikken.

Gaat net wat sneller dan rechtsklik en daarna openen in nieuw venster aanklikken, en dan kan je met de linkerknop blijven klikken ;) .
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

[mention]Marina[/mention] Ah, bedankt! Weer wat geleerd!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp