Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Platform MS - take over

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
D-Cheryl

Platform MS - take over

Bericht door D-Cheryl »

Kennen jullie Platvorm MS?
Daar vertellen mensen hun MS verhaal en delen het op diverse Social Media.

Op Instagram is deze week de beurt aan Emy, samen met haar moeder. Emy is 13 jaar en kreeg afgelopen februari haar diagnose MS. Ze gebruikt sinds kort plegridy.

https://www.instagram.com/platform_ms/
Dannifan

Re: Platform MS - take over

Bericht door Dannifan »

Persoonlijk kan en heb ik niets met verhalen van anderen. Ze hebben het erger, of minder erg dan ik maar wat moet ik er mee? Elke MS'er heeft zijn eigen vorm en de problemen die daarbij horen denk ik.

Het klinkt misschien hard maar ik kan gewoon niets met de MS van een ander.
D-Cheryl

Re: Platform MS - take over

Bericht door D-Cheryl »

Ha Dannifan,

Over het algemeen heeft iedereen inderdaad zijn eigen mores, maar omdat het hier gaat om een kind van 13 en ik daar op ons forum nog weinig ervaringsverhalen van lees, wilde ik deze link wel delen.

Eventueel voor degenen die daar nu benieuwd naar zijn, maar ook voor toekomstige mensen die op zoek zijn naar informatie.
AngelNoa

Re: Platform MS - take over

Bericht door AngelNoa »

Dannifan; mee eens...ik heb genoeg aan mijzelf...

D-Cheryl; er is [mention]mskidsweb[/mention] ...
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp