Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Welkom op MS WebForum - Nathalie

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Nathalie

Welkom op MS WebForum - Nathalie

Bericht door Nathalie »

Hallo allemaal,
Graag stel ik mij even voor: ik ben Nathalie, 43 jaar en ik ben getrouwd met een hele lieve man en wij hebben samen een dochter van 15. Bij mij is de diagnose MS nog niet gesteld. Even in het kort mijn verhaal in een tijdslijn:
2015: grote hernia(rechterkant uitval)
2016/17: altijd last blijven houden van rug en benen
2018: bezoek neuroloog en mri vanwege pijn linkerbeen en tintelende rechtertenen en schokken door rechterbeen.(conclusie: naweeën hernia)
2019: tintelingen proberen te accepteren(lees:negeren) en zo goed mogelijk funtioneren
2020 maart: beide voeten tintelen en voelen aan alsof ik op schuursponsje loop. Verwijzing neuroloog gekregen via ha, maar corona is gearriveerd dus nog geen afspraak.
2020 april: vanaf taille naar beneden krijg ik een doof gevoel naast de tintelingen en een wandeling lukt 15 minuten voordat mijn benen gaan "flapperen" na een tel naar de ha krijg ik een wat urgentere verwijzing.
2020 mei: neuroloog zegt mri van rug en doormelding vd zenuwen. In mri rug vindt ze de witte bekende ms plekjes. Ik schrik me rot. Vervolg: hersenscan. Ook daar zijn 2 plekken te zien op typische ms plaatsen.
2020 augustus: lumbaalpunctie die na 5x prikken eindelijk lukt en na 1,5 week ondraagbare hoofdpijn en geplaatste bloedpatch is het nu wachten op de uitslag.
Het is nog even spannend dus.
Ik dacht: er zit vast iets klem in die rug, maar het blijkt toch misschien ms te zijn. Dat is mijn verhaal. Ik hoop hier wat meer info te vinden over ms.
Klick

Re: Wie zijn wij eigenlijk ? Stel hier jezelf voor.

Bericht door Klick »

heyy nathalie
welkom hier!

jeetje het is een hele achtbaan waar je in zit.
en de onderzoeken waar je niks anders kan dan afwachten..

je zal hier veel informatie vinden over ms en wat je niet kan vinden kun je altijd vragen.
leeuwtje-nl

Re: Wie zijn wij eigenlijk ? Stel hier jezelf voor.

Bericht door leeuwtje-nl »

Hoi Nathalie, welkom hier, al is de reden niet fijn! Succes met het afwachten en de onzekerheid, wanneer krijg je de uitslagen?
Jrs77

Re: Wie zijn wij eigenlijk ? Stel hier jezelf voor.

Bericht door Jrs77 »

Dag Nathalie, welkom!
Ik kan me voorstellen dat je nu vol vragen zit, en dan is het goed dat je dit forum hebt gevonden.
Maak gebruik van alle ervaring die hier zit, en van de mensen die je daarbij willen helpen. Vraag maar raak ;)
Sterkte, we weten hier bijna allemaal hoe lastig en spannend deze periode is!

Joris
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp