Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

ik ben opeens nieuwsgierig wie dat toen tegen me zei

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
Klick

ik ben opeens nieuwsgierig wie dat toen tegen me zei

Bericht door Klick »

viewtopic.php?p=218043#p218043
ik moest opeens denken aan wat ik hier schreef.

wie wil helpen zoeken?
ik ben op zoek naar wie me toen een paar rake zinnen zei, die brachten rust en hebben erg geholpen toen. ik weet alleen niet meer wie het was en wil het opeens graag weten.
het moet vlak na mijn registratie zijn geweest (apr 2016). ik was heel druk met alles wat op me af kwam en onzeker over heel mijn leven. tot iemand tegen me zei “je hebt het waarschijnlijk al jaren” en zoiets als “je verandert niet opeens”
Sara

Re: ik ben opeens nieuwsgierig wie dat toen tegen me zei

Bericht door Sara »

Ha, ik weet niet of ze het ook tegen jóu zei, maar [mention]Suzan[/mention] voerde dit nogal es aan.
Billy

Re: ik ben opeens nieuwsgierig wie dat toen tegen me zei

Bericht door Billy »

Ik dacht ook meteen aan Suzan!
Jrs77

Re: ik ben opeens nieuwsgierig wie dat toen tegen me zei

Bericht door Jrs77 »

Ik kan het niet terug vinden, maar ik heb dat een paar keer geschreven omdat het mij heeft geholpen.

De oorsprong van die uitspraak; Net na de diagnose belde ik met een (ex-, maar nog steeds goede) vriendin. Zij kreeg rond haar 18de te horen dat ze een oogziekte heeft, waardoor ze langzaamaan blind zou worden (en dat nu ook is). Haar vader, een echte tuinder met 'boeren nuchterheid', reageerde heel rustig met "Meisje, er is sinds gisteren helemaal niks veranderd. Je hebt het al jaren. Alleen weet je nu een beetje meer".
Klick

Re: ik ben opeens nieuwsgierig wie dat toen tegen me zei

Bericht door Klick »

dank jullie wel ;) ik ga gelijk even opnieuw zoeken :p
Klick

Re: ik ben opeens nieuwsgierig wie dat toen tegen me zei

Bericht door Klick »

raimonnea schreef: 21 aug 2020, 18:34
update: is het deze? viewtopic.php?f=9&t=4891 belladonna is de schrijver.

Leuke puzzeltje, zoeken :p .
:groots: :groots: dat is hem bedankt! :zon:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp