Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
leeuwtje-nl

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik ga morgen de organisatie bellen, en inderdaad benoemen dat ik anders met WMO verder ga kijken. Ik deed mijn huishouden altijd mg zelf, vroeg toen hulp aan en denk nu dus al 2 weken: dat kan wel wachten tot mijn hulp komt!! En inmiddels zie ik mijn huisje hard achteruit gaan.... Dat moet ik dus allemaal zelf weer bijwerken nu!

Morgen maar even op mijn strepen staan, en dan ook maar afwachten wie ik in huis ga krijgen. Ik zou vooral al willen weten welk dagdeel er iemand zal komen, want ik durf nu al 2 weken geen andere afspraken te plannen, omdat de hulp die dag misschien wel komt. Ik ben wel een dertiger die nog redelijk actief is buiten de deur!
leeuwtje-nl

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door leeuwtje-nl »

Ivm vakantietijd ben ik inderdaad 2 weken niet ingepland, en of het volgende week gaat lukken, is ook nog maar de vraag. Weinig krachten beschikbaar, en ik krijg de gaten, als die er al zijn. Voorlopig ook geen vaste kracht of een vast dagdeel. Dat eerste snap ik, dat 2e is natuurlijk wel bloedirritant!! Ik ga niet wekelijks mijn dagelijkse leven af laten hangen van die nog geen 2 uur hulp per week. Nou ja, maar even kijken hoe het loopt, vrijdag hoor ik als het goed is van ze!
D-Cheryl

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door D-Cheryl »

Hebben ze bij jullie in de gemeente dan maar 1 schoonmaakbedrijf...? Ik ken er hier in het dorp al drie, die alle drie door de gemeente vergoed zouden worden volgens mij.
leeuwtje-nl

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door leeuwtje-nl »

Er zijn er meer, maar dan moet ik eerst weer contact met WMO hebben, die moeten mijn aanvraag omzetten, dan heb ik daar weer een intakegesprek, en dan nog maar de vraag of zij wel genoeg mensen hebben. Het is zeker een mogelijke vervolgstap, maar het kost mij minder energie om nog tot vrijdag te wachten.
D-Cheryl

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door D-Cheryl »

Ahja, logisch inderdaad!
AngelNoa

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door AngelNoa »

ik ben laatst van de ene op de andere hulp overgegaan omdat de eerste (2) mij teveel van mijn energie vroeg. Ook wilde ik van 3 uur per 2 weken naar 1.5 uur per week. Moest er ook niet aan denken elke week hier aan vast te zitten maar die 3 uur herrie en iemand om me heen werd ik knettergek van.

ivm corona en vakantie konden ze niet zeggen of ze meteen voor vast iemand voor me konden vinden; wel kon ik mijn eigen wensen voor dag en tijdstip aangeven.

het is ze gelukt; elke vrijdag van 10 tot half 12 heb ik nu hulp. Ze is wel erg jong, maar doet haar werk netjes en is heel rustig, wat voor mij een hele verademing is.

wat ik zeggen wil; heb de tijd hiervoor anderhalf jaar 2 andere hulpen gehad en werd daar niet gelukkiger van...maar het kán dus wel. Ik hoop voor jou Leeuwtje dat als je door die procedures en zoektocht heen bent, het jou ook wat op gaat leveren ipv dat het je energie kost. Dus blijf op je strepen staan tot je hebt wat voor jou werkt. Ze komen tenslotte jóu helpen dus *zij* moeten zich aan jouw wensen houden...toch? ;-)
D-Cheryl

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door D-Cheryl »

En zo is het! :goed:
leeuwtje-nl

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door leeuwtje-nl »

Helemaal waar, AngelNoa! Dank voor het delen van jouw ervaringen. Ik zie het ook nog wel gebeuren dat als alles eindelijk op de rails staat, ik weer ga verhuizen.... :haha: :haha: Maar dat zien we dan allemaal wel weer. ;) Eerst dit opstarten!
AngelNoa

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door AngelNoa »

nee joh! Weer verhuizen?! :o
Afijn, dan heb je in elk geval je huidige ervaringen in de pocket zullen we maar zeggen ;)

succes, hopelijk duurt het nu niet lang meer en hoef je zelf niet álles meer te regelen :thumbup:
leeuwtje-nl

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door leeuwtje-nl »

:haha: Geen directe plannen hoor, maar wel een vaag aanbod voor in de toekomst. ;) We zullen zien!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp