Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Welkom op MS WebForum - Jootje

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Jootje

Welkom op MS WebForum - Jootje

Bericht door Jootje »

Hoi allemaal,

Ik ben Jootje en ben 39 jaar. Ben vorige maand gediagnosticeerd met MS. Ik ben me aan het oriënteren op waar ik rekening mee moet houden en zo doende ben ik op dit forum gekomen. Naast MS heb ik ook angststoornissen. Ik heb 2 jaar een latrelatie met een hele lieve jongen. Ik heb twee kleine hondjes die me alles zijn. Ik ben vrijwilliger bij de dierenambulance wat ontzetten leuk is.

Ik ben niet zo goed in me zelf voorstellen :?

Groetjes Jootje
Klick

Re: Wie zijn wij eigenlijk ? Stel hier jezelf voor.

Bericht door Klick »

welkom hier jootje!
kijk rustig rond en stel je vragen. vooral in het begin is het niet gek dat je met veel vragen zit.
ms is voor iedereen anders, maar vaak is er wel iemand die tips weet of iets anders. vaak is herkenning vinden al fijn.
Jrs77

Re: Wie zijn wij eigenlijk ? Stel hier jezelf voor.

Bericht door Jrs77 »

Welkom Jootje,

Je kan hier veel informatie vinden, en als je het niet kan vinden; gewoon vragen!
Daar is het forum voor, en er is meer dan voldoende ervaring aanwezig.
Jootje schreef: 01 sep 2020, 10:03 Ik ben niet zo goed in me zelf voorstellen :?
Het is je gelukt ;)

Joris
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp