Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
AngelNoa

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door AngelNoa »

spannend! Succes! :goed:
leeuwtje-nl

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door leeuwtje-nl »

Gisteren keurig gebeld door de thuiszorg dat er volgende week opnieuw geen hulp beschikbaar is voor mij. Vandaag de WMO ingeschakeld, en vanaf de 2e week september heb ik nu als het goed is hulp op mijn voorkeursdag(deel), en mogelijk zelfs een vaste hulp, omdat ze dan nieuwe mensen hebben. :joepie: Gewoon bij dezelfde organisatie, maar met een beetje hulp van buitenaf. ;)
Klick

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door Klick »

klinkt goed! :yes:
AngelNoa

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door AngelNoa »

voorzichtige juich! Want we juichen pas echt als het zo ver is natuurlijk :p
Jrs77

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door Jrs77 »

D-Cheryl schreef: 22 aug 2020, 20:29 @Jrs77 Ik zou niet op bed gaan liggen als ze er zijn, ben wel in de woonkamer, als er vragen zijn moeten ze bij me terecht kunnen. Dat ze dus ging omdat je op bed lag, zou ik denk ik ook hebben gedaan bij een nieuwe en onbekende cliënt toen ik nog ambulant werkte. En ja: als ik mijn uren niet kon maken maar ik was wel beschikbaar voor de cliënt, schreef ik ze ook allemaal gewoon op.

Zeg wat je van haar verwacht, communiceer: ik vertel vooraf wat ik wil dat ze doen, en wat ze doen als ze dan nog tijd over hebben. (Balkon/washok/mij even bragen/etc)
Ik ben vrijdag beneden gebleven, en op de bank gaan liggen. Vooraf heel duidelijk verteld wat er gedaan moest worden, maar ook dat werkte niet. Toen ze boven volgens haar klaar was, ben ik daar even gaan kijken; bed nog niet opgemaakt, badkamer nog vies, pedaalemmers niet geleegd (allemaal letterlijk gevraagd). Half uurtje later staat ze naast me; "Ik ben klaar, tot volgende week.".

Ik vertel wat er boven nog niet was gedaan, en dat ik zowel boven als beneden nog geen stofzuiger had gehoord. "Oh, ik dacht: dat doe ik volgende week wel" :moe:
Met tegenzin gaat ze stofzuigen. Ik vraag of ze de keuken wel heeft gedaan; toen ik daar keek, terwijl ze boven aan het zuigen was, was er nog geen doekje over het aanrecht gehaald. Ging ze doen.

Toen ze weg ging bleek er nog steeds geen doekje over het aanrechtblad te zijn gehaald. Ze had wel de stofzuiger in de keuken open- en schoongemaakt. Heel de keuken onder een dikke laag stof :moe: En zo weg gegaan :huh:

Heb naar het bedrijf gebeld dat zij bij mij niet meer hoeft te komen, en dat ik deze week iemand met wat ervaring verwacht. Ik heb al sinds begin juni invallers; van goedwillende, vriendelijke scholieren/studenten die nog nooit hun eigen kamer hadden opgeruimd tot enorme lapzwansen.

Ben benieuwd wie er deze week op komt dagen; anders ook maar eens naar de gemeente bellen :(
D-Cheryl

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door D-Cheryl »

Pfff :slecht:
leeuwtje-nl

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door leeuwtje-nl »

Jeetje, dat is een domper!! Iets zo duidelijk vragen/doorgeven en dat het dan gewoon niet gebeurt. Goed dat je hebt doorgegeven deze hulp niet meer te willen, nu maar kijken wie je er voor terugkrijgt. Ik start als het goed is volgende week, ben ook héél benieuwd!!
Jrs77

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door Jrs77 »

leeuwtje-nl schreef: 02 sep 2020, 09:50 Ik start als het goed is volgende week, ben ook héél benieuwd!!
Fijn, ik duim voor je!
(en ik had de eerste keer meteen echt een topper; het kan dus goed gaan ;))
leeuwtje-nl

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik sta in elk geval nu ingeroosterd voor volgende week! :klap: (Dus eigenlijk verkeerde topic.... :p )
D-Cheryl

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door D-Cheryl »

Vandaag eindelijk de afspraak voor de aflevering van de driewielfiets waar ik op 29 juli goedkeuring op had gekregen van de gemeente!

Hij rolt hem de bus uit... is het de verkeerde kleur. :(
Tja, zegt hij.... en hij kijkt van mij naar de fiets. Ik heb de offerte erbij gepakt, en gezegd als het nou voor 3 maand was, maar dit gaat voor jaren mijn nieuwe fiets worden. Dit lijkt me niet de bedoeling! Dus hij ging even bellen met kantoor: niet hun schuld, Van Raam heeft verkeerd geleverd.

Pak maar weer in, neem maar weer mee.
Ik wacht liever nog even een paar weekjes extra. :hmmm:
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp