Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

verpleeghuis

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
MiSsty

verpleeghuis

Bericht door MiSsty »

heb deze site al lang niet meer bezocht
in 2017 was ik van mijn scootmobiel gevallen en kwam in het ziekenhuis terecht
mocht na een paar weken weer naar huis
voor de zekerheid revalidatie
Toen ik aan het revalideren was kon men niet meer aan Fampyra komen in die 6 maanden ging ik flink achteruit
kon niet lopen moest in een rolstoel
in 2018 werd ik overgeplaatst naar verdieping verpĺeeghuis
ben hier niet gelukkig
heeft iemand een suggestie?
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: verpleeghuis

Bericht door Toeter »

Heb je het al besproken met de coördinator van de afdeling? Je huisarts? Je man?
leeuwtje-nl

Re: verpleeghuis

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik herinner me je oude topic over het verpleeghuis: viewtopic.php?f=11&t=6500. In 2018 wilde je daar al weg. Er zijn toen ontzettend veel vragen gesteld over het waarom, en tips gegeven over hoe je dat aan kan pakken. Heb je daar nog wat mee gedaan?
MiSsty

Re: verpleeghuis

Bericht door MiSsty »

mijn man weet het ook niet meer en huisarts heeft in het verpĺeeghuis niets te zeggen helaas
leeuwtje-nl

Re: verpleeghuis

Bericht door leeuwtje-nl »

MiSsty, wat voor suggestie wil je dan van ons? Je wilt weg, je wilt al 2 jaar weg. Zoals we 2 jaar geleden ook al zeiden: je bent geen gevangene. Wat let je om weg te gaan, waar zit het probleem? Heb je geen andere locatie, is het financieel niet te doen? Wij kunnen je niet helpen met de weinige informatie die je steeds geeft. Wat wil je bereiken, en waarom kan dat niet?
MiSsty

Re: verpleeghuis

Bericht door MiSsty »

de verzorgenden hier zegt dat ik te veel droom
het hoort bij de ziekte
als je SP MS hebt om in een verpĺeeghuis te komen en als ik zeg dat ik het mis om met mijn man te zijn krijg ik als reactie dat ik er te oud voor ben
lees wel dat deskundigen zeggen dat het laatste puzzelstukje om MS te genezen al gevonden is dan nog even geduld
MiSsty

Re: verpleeghuis

Bericht door MiSsty »

in Boxtel staat het verpleeghuis/revalidatiehuis financieel inderdaad ook problematisch
maar goed dan moet het maar zo
en nu maar hopen dat de ziekte snel genezen wordt
AngelNoa

Re: verpleeghuis

Bericht door AngelNoa »

dat zouden we allemaal willen...maar ik vrees dat dat echt nog lang niet gaat gebeuren.

Wat jammer dat je je niet helemaal goed kunt uitdrukken. Althans, ik denk dat in de communicatie een stukje verwarring zit. Ik begrijp je niet altijd als je wat schrijft; kun je je als je praat wel goed uiten? Voel je je wel echt begrepen door familie of de verzorgenden?

Het lijkt mij dat je toch op een heleboel plaatsen terecht moet kunnen, meer dan het ene tehuis waar je nu al zo lang niet naar je zin zit. Zie je nooit meer een neuroloog?
Bixi

Re: verpleeghuis

Bericht door Bixi »

Een maatschappelijke werker zou je daarmee kunnen helpen, heb je al zo iemand? En misschien is het beter om een onafhankelijke maatschappelijke werkster te vinden, en niet een via het verpleeghuis. Groetjes Bibi
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp