Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Zomertip

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
benka

Bericht door benka »

persoonlijk ben ik erg blij met mijn airco sinds 3 jaar. dure grap van 1330 maar aanbevelenswaardig.
Buiten een koelvest via msf
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Ik heb ook maar een (mobiele) airco gekocht. Met dank aan PostNL had ik hem dinsdag nog niet in huis, maar zaterdag kan ik hem volle bak aan het werk zetten om de bovenverdieping iets aangenamer te maken.

Het model dat ik eigenlijk op het oog had, met iets meer koelvermogen (18.000 BTU) was net uitverkocht. Maar met 14.000 BTU zou het ook al aangenamer moeten zijn. Inmiddels is ook deze uitverkocht:
[url]https://www.vanmelis.nl/eurom-pac14-2-m ... o-met-wifi[/url]
wilm

Bericht door wilm »

heb een honden koelmat gekocht vorige jaar bij action

ga erop zitten in rolstoel
of leg hem in bed of op kussen

door druk van lichaam geeft hij koelte af

Misschien hebben jullie wat aan
willem1

Re: Zomertip

Bericht door willem1 »

Je kunt ook folie kopen deze reflecteert het zonlicht op je ramen, dit gebruiken ze in warme landen.
En als de zomer voorbij is trek je het er gewoon weer af en rol je het op voor volgend jaar.
Denk dat het rond de 4 a 5 graden koeler is in je huis.
Ook kun je folie kopen voor de winter ook deze plak of span je voor je raam, deze houd de koude lucht buiten, dus sneller warm in je huis minder gebruik van gas.
Even op aliexpress kijken voor een koopje.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp