Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Koelvest kopen. Wat is het beste koelvest?

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Femke_de_Groot

Bericht door Femke_de_Groot »

[QUOTE=Klick;1109955]hihi ik ben.nieuwsgierig maar ook geduldig en ik heb de tijd ;)[/QUOTE]

Gelukkig maar ;)
Ik wil het wel zorgvuldig doen zodat we er allemaal het meeste aan hebben. Kan al wel verklappen dat er veel verschil in koeling is tussen de vesten die ik tot nu toe getest heb.
Femke_de_Groot

Bericht door Femke_de_Groot »

Nou, iedereen heeft vanavond wat te lezen. Mijn [URL="https://www.msweb.nl/forum/showthread.php?t=39453"]test met koelvesten[/URL] is klaar.:cool:
Robinvbeek

Re: Koelvest kopen. Wat is het beste koelvest?

Bericht door Robinvbeek »

Femke_de_Groot schreef: 13 jul 2018, 07:55 Voortbordurend op een best wel oud topic dacht ik, ik open een nieuw topic over het onderwerp koelvesten want in ruim 8 jaar tijd zal er wel veel veranderd zijn in de wereld van persoonlijke koeling.

Zoals ik in dat andere al zei heb ik erg veel last van de warmte. Nu wil ik dus zelf ook een koelvest gaan kopen, maar wat is nou het beste koelvest? Ik ben zelf gaan Googlen en kwam o.a. de koelvesten van IZI BodyCooling uit, en dan met name het koelvest Hydrogel 04. Nessa had het in een vorig topic over PCM koelvesten. Die zijn daar ook te koop alleen vind ik de modellen niet zo mooi. De modellen met verdampend koelen zien er juist wel wat modieuzer uit, zonder felle kleuren dus zodat het niet zo opvalt dat ik een koelvest aan heb. Tsja, als vrouw wil je er toch ook wel een beetje leuk uit zien. :girlpower:

Hebben jullie ervaring met dit merk :???: De recensies bij die koelvesten zijn positief, dus ik denk er over na om zo'n koelvest aan te schaffen. :bedankt:
Ik zag dit forum voorbij komen en had eigenlijk een soortgelijke vraag in mijn hoofd maar dan bij een ander merk. De website ziet er goed uit maar dat zegt vaak niet alles. Dus bij deze, heeft 1 van jullie ervaring met de koelvesten van Comfort Producten?
https://www.comfort-producten.nl/nl/koelvest/
Ik hoor graag van jullie!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp