Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Welkom op MS WebForum - wdwolff

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
wdwolff

Welkom op MS WebForum - wdwolff

Bericht door wdwolff »

Mijn naam is Wim.

Ik ben geboren in 1961 en kreeg de tintelingen over de linker kant van mijn hele lichaam toen ik 18 was.
Dus in het jaar 1979. Na twee ruggeprikken en twee weken thuis op de bank waren de klachten verdwenen.
De neuroloog zei dat hij eerst dacht aan MS, maar omdat de problemen waren verdwenen zal het een virus zijn geweest.
Helaas kreeg ik in 1997 weer problemen. Toen werd duidelijk dat ik MS had.
Ik werkte als IT 'er op een installatie bureau.
Vanaf dat moment ben ik 30 uur gaan werken en dat lukt in het begin erg goed, maar twee jaar geleden dus 2018 moest ik stoppen met werken. Ik had teveel pijn.
Toen ik MS kreeg had ik een vrouw en drie kinderen. We zijn in 2000 gescheiden. Ik heb toen een zeer lieve vrouw leren kennen op de MS bijeenkomst. We werden verlieft en zijn in 2003 getrouwd en op huwelijksreis geweest naar Canada en drie weken in een aangepaste camper gereden, met lift en handbediening.
Mijn vrouw kreeg in 1999 MS, maar is in 2007 overleden door de gevolgen van.
Ik ben toen in de Noordoostpolder gaan wonen met een gescheiden vrouw met drie kinderen. Ik heb daar bijna 10 jaar gewoond, maar ben uiteindelijk terug gegaan naar de randstad. Ik miste mijn kinderen en had inmiddels vier kleinkinderen.
Nu woon ik alleen, maar dicht bij mijn kids. Dat is oké.
D-Cheryl

Re: Wie zijn wij eigenlijk ? Stel hier jezelf voor.

Bericht door D-Cheryl »

Hallo Wim, welkom hier.
Wat een verhaal, en wat een geluk dat je twee keer de liefde hebt mogen vinden.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp