Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Coronavirus

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
leeuwtje-nl

Re: Coronavirus

Bericht door leeuwtje-nl »

Wat naar, Knillis! Sterkte bij jullie, hopen op een goede uitslag morgen.
Sharon

Re: Coronavirus

Bericht door Sharon »

Oei, vervelend Knillis. Sterkte, hopelijk krijgen jullie morgen een goede uitslag!
shandy49

Re: Coronavirus

Bericht door shandy49 »

Knillis, sterkte met je man.
Ben afgelopen dagen veel in het Lukas geweest, maar heb eigenlijk geen mens gezien met een mondkapje op behalve als ik in de spiegel keek.

Ik heb nog een rondje op de ic tegoed en hoop maar dat het uitgesteld wordt totdat de Corona vertrokken is.

Gr.
Piet
Sara

Re: Coronavirus

Bericht door Sara »

@Knillis

Ik duim voor jullie dat de koorts van je man geen corona is, en dat ie snel herstelt.

Sterkte voor jullie!
Knillis

Re: Coronavirus

Bericht door Knillis »

Even een kleine update al hebben we natuurlijk nog geen uitslag van de test. Na een heel nare dag waarbij mijn man echt goed ziek was en z’n bed eigenlijk niet uit te geweest lijkt het voor het grootste deel al weer achter de rug.

Tot mijn verbazing was hij al weer opgestaan voordat ik wakker was en tot mijn verbazing voelt hij zich weer “goed” en is de koorts weg. We moeten natuurlijk nog wel op de uitslag wachten en tot die tijd blijven we allebei in huis.

Maar het lijkt voor nu toch weer even een aanval op zijn immuunsysteem zoals hij dat vorig jaar ook heeft gehad maar toen een week in het ziekenhuis moest worden opgenomen.

Zo ver is het nu gelukkig niet gekomen. We duimen dat het goed blijft gaan, hij moet zich voor nu eerst maar even “koest” houden want als je een dag zo’n hoge koorts hebt vreet dat wel aan je lichaam. Ook ik ga vandaag niet veel doen, was gisterenavond helemaal uitgeput door het lange wachten in het ziekenhuis en alle spanning maar voel het nu ook nog wel. Extra rustig dagje Van maken dan maar.

Bedankt voor jullie goede wensen en ik laat hier nog weten wat de uitslag van de corona test was.
Fratema

Re: Coronavirus

Bericht door Fratema »

Ik hoop en bid voor jullie, Knillis.

Ondertussen regent het nieuws over het virus. Zojuist dit: https://nos.nl/artikel/2350180-lijst-me ... dicht.html en vanavond 19.00u wordt er nog wel meer bekend gemaakt. Het is echt geen griepje, ik werk voorlopig even thuis en ben vaker dan voorheen te bewonderen met een mondkapje
Antoinette

Re: Coronavirus

Bericht door Antoinette »

Sterkte met alles Knillis.

Ook ik ben, net als Fratema, steeds vaker te bewonderen met mondkapje. Als het even kan mijd ik de supermarkt. De boodschappen bestel ik online.

Ik ben benieuwd wat Rutte te melden heeft. Niet te geloven dat er nog mensen zijn die Covid-19 als een bagatel zien.
D-Cheryl

Re: Coronavirus

Bericht door D-Cheryl »

Oei Knillis. Hoop dat dit het dan was, sterkte.

Ik ben hier in het oosten een van de weinigen met mondkapje. Krijg ook heel veel 'huh?' van het winkelpersoneel omdat ze me niet verstaan. Erg jammer, maar dan moeten ze maar beter luisteren.

Woensdag naar het zkh voor de MRI-uitslag, heb vanmiddag gebeld maar beeldbellen doen ze nog niet. Het mocht ook telefonisch, maar tja, ik wil zelf ook de beelden zien, dus ik haal maar weer een schoon mondkapje uit de wasmand.
AngelNoa

Re: Coronavirus

Bericht door AngelNoa »

Knillis schreef: 28 sep 2020, 06:44 Na een heel nare dag waarbij mijn man echt goed ziek was en z’n bed eigenlijk niet uit te geweest lijkt het voor het grootste deel al weer achter de rug.

Tot mijn verbazing was hij al weer opgestaan voordat ik wakker was en tot mijn verbazing voelt hij zich weer “goed” en is de koorts weg.
gek genoeg klinkt dit op wat mijn vader onlangs heeft gehad; ook hoge koorts en beroerd, test gedaan (negatief gelukkig) en binnen no time weer opgeknapt.

misschien waart er nog een ander gekkig virus...ik hoop dat de uitslag bij jullie ook in orde zal zijn!
Knillis

Re: Coronavirus

Bericht door Knillis »

Zojuist de uitslag van de test van mijn man gehad via de huisarts, het is gelukkig geen Corona. Hij hoest inmiddels de longen zowat uit z’n lijf maar we zijn heel erg blij dat het dus gaat om een “gewone kou” alhoewel we wel goed in de gaten moeten houden dat het geen longontsteking gaat worden want daarvoor is hij nogal gevoelig als gevolg van de chemokuren die hij vorig jaar kreeg.

Jullie allemaal heel erg bedankt voor het meeleven en jullie lieve reacties.

Hopelijk blijft dit nare virus bij iedereen buiten de deur. Laten we hopen dat de nieuwe regels zoals die gisteren zijn afgekondigd ook daadwerkelijk gaan werken.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp