Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Overstrekken knieen in slaap

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Sdr

Overstrekken knieen in slaap

Bericht door Sdr »

Heeft er iemand ervaring met het uitrekken van knieën in de slaap. Na het strekken geeft dat enorme pijn scheuten. Maar het is onbewust. Ik slaap ook
inmiddels met een kniekussen. Maar dat helpt niet tegen het onbewust uitstrekken van mijn knieën in mijn slaap.

Ik hoop dat iemand dit herkend!;(
Jrs77

Re: Overstrekken knieen in slaap

Bericht door Jrs77 »

Sdr schreef: 20 okt 2020, 05:44 Heeft er iemand ervaring met het uitrekken van knieën in de slaap. Na het strekken geeft dat enorme pijn scheuten. Maar het is onbewust.
Om eerlijk te zijn begrijp ik je vraag niet helemaal (ik heb wel ervaring met 'lastige benen', ook in bed). Om je vraag beter te begrijpen, wat vragen van mij:
Heb je spasmen in je benen? In de kuit, hamstrings en/of quadriceps? Zit je in een rolstoel? Gebruik je spierverslappers?
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: Overstrekken knieen in slaap

Bericht door Toeter »

Als het alleen s nachts is, zou je cannabis kunnen overwegen. Ik heb dat een tijdje 's avonds genomen.

Ik vond dat ik met cannabis overdag beter functioneerde dan met medicatie.

Ik was met medicatie de hele dag zo stoned als een garnaal. Met cannabis alleen vlak voor het slapen ;)
1207

Re: Overstrekken knieen in slaap

Bericht door 1207 »

Sdr schreef: 20 okt 2020, 05:44 Ik hoop dat iemand dit herkend!;(
yep
benen willen alleen maar strekken en soms denk ik dat mijn gewrichten (heup, knie) ooit letterlijk kapot getrokken zullen worden door dat soort spasmes.

in mijn slaap uiteraard ook vroeger al. nu alleen dus geen idee maar iets anders zou me verbazen
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp