Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
leeuwtje-nl

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door leeuwtje-nl »

Gecondoleerd Dango. Misschien heeft die reactie nu nog iets te maken met de emoties van dit moment?
Dango

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door Dango »

leeuwtje-nl schreef:Gecondoleerd Dango. Misschien heeft die reactie nu nog iets te maken met de emoties van dit moment?
wie weet , schoonmoeder van mijn broer is overleden , heeft tot het overlijden van onze moeder heel veel gedaan voor haar en ons (ze woonde ernaast)


daarbij in februarie dit jaar slecht nieuws gehad over onze vader welke uitbehandeld is tegen K

Er gebeurd nog al wat de laatste 2 jaren en dan komt C ook nog om de hoek kijken , het gaat verder goed (genoeg) met me maar we kunnen wel wat happiness gebruiken maar we maken er het beste van Afbeelding.



Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

leeuwtje-nl

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door leeuwtje-nl »

Heftige periode!! Het kan goed zijn dat je lijf daar nu op reageert, hopelijk kom je snel in rustiger vaarwater en doet je lijf het daar ook beter op. Sterkte!
annette54

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door annette54 »

Sara schreef: 20 okt 2020, 12:25

Is het een idee om als experiment es een korte periode pakweg clonazepam of iets in die geest te gebruiken, in ieder geval voor de nacht? Mijn ervaring met CBD-olie is dat 't een piepklein beetje doet aan spier-ontspanning, clonazepam werkt top. Ik gebruik het al jaren, maar incidenteel. Alleen bij acute rugpijn wat vaker. Misschien kan dat je uit een vicieuze cirkel halen.
dank je wel voor je reactie Sara,
omdat ik echt wil proberen er op de meest natuurlijke manier van de pijn af te komen, heb ik verder gezocht. van de CBD leverancier heb ik een tip gekregen over PEA (normast)
daar ben ik mee begonnen en hoop dat het de pijn flink reduceert of weghaalt.
in 2011 heb ik ervaring opgedaan met de poeders normast en het hielp toen wel voor de nekpijn. de pillen deden dt toen niet en toen ben ik gestopt.
nu dus een nieuwe poging. ik heb het topic Normast weer opgehaald.
daar zal ik tzt ook mijn bevindingen noteren.
Nathalie

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door Nathalie »

Lees ik ineens een moppertopic!
Ja, ik wil wel even flink mopperen en klagen en een beetje zwelgen in zelfmedelijden.
Want wat is 2020 een rotjaar!!
Dit is nl mijn jaar:
Januari: dochter met depressie
Maart: het welbekende Corona kickt in
Mei: mijn mam wordt getroffen door terminale kanker
April: mijn eerste mri's naar aanleiding van een schub(krachtverlies en tintelingen rechterbeen die er nog steeds zijn nu)
In augustus: een lumbaalpunctie met alle mogelijke bijwerkingen(hoofdpijn, niet-werkende bloodpatch)
September: diagnose rrms
Oktober: manlief schiet een nervous breakdown in en werkt nog halve dagen

Met recht het rotste jaar ooit!!
Fijn! Ik ben t ff kwijt.
Natuurlijk gebeuren er ook goede dingen. Mijn mam is er nog, al weet ik niet of ze de kerst gaat halen zo ziek is ze. En dochterlief krabbelt aardig op, maar hé.....dit is een moppertopic🤨
Knillis

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door Knillis »

Dat is met recht een ROTJAAR voor jou (jullie). Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop van harte dat 2021 een beter jaar mag gaan worden. :knuffel: :knuffel:
Klick

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door Klick »

wat een ellende dit jaar :knuffel:

tegelhanger van dit topic is er ook:
het juich, jippie en hoera topic
viewtopic.php?p=219307#p219307
D-Cheryl

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door D-Cheryl »

Bah, ik word die onrust in mijn lijf ondertussen wel een beetje zat zeg.
Geen echte schub, maar wel tintelingen, krachtverlies en vaak rugijn.

Hmpf. :x

Nu had ik mijn zorgverzekering omgezet zodat ik na 8 jaar weer eens kon overleggen met een acupuncturist die me 8 jaar geleden behandelde, bleek ik op haar oude website gekeken te hebben en is ze in 2021 een jaar met verlof.

Schiet niet op zo!
leeuwtje-nl

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door leeuwtje-nl »

Dat is balen zeg!! De klachten, maar ook het verlof. Ik ben van acupunctuur overgestapt op shiatsu. Misschien is dat een optie voor je? Valt bij mij onder hetzelfde potje bij de verzekering.
D-Cheryl

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door D-Cheryl »

Ze beantwoordt nog wel haar mail, en heeft me de namen gegeven van 2 van haar collega's. Dat vind ik wel fijn, want zij heeft mij gezien toen ik echt aan de grond zat, en kan dus wel inschatten wie misschien ook bij mij aan zou sluiten.

Heel fijn ook om te horen dat ze zich in de afgelopen jaren nog wel eens afgevraagd heeft hoe het mij verder vergaan is.

Ik ga beide namen eens nazoeken, en misschien is anders ook shiatsu wat inderdaad. Ik reageerde 8 jaar geleden heel heftig op de naaldjes, shiatsu is dan misschien een alternatief.
Maar ik geloof in ieder geval wel dat er weer even verschillende energiebanen rechtgezet en ontstopt moeten worden bij mij. :p
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp