Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Kun je ook ongeregistreerd de volgorde van de berichten veranderen?

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Sara

Kun je ook ongeregistreerd de volgorde van de berichten veranderen?

Bericht door Sara »

Vraag aan mods en eventueel andere handigerds...

In het topic over vaccinatie staan interessante wetenswaardigheden. Ik wil daaromgraag een link naar dat topic op sociale media plaatsen, maar wel graag naar de nieuwste berichten. Nu kan ik in m'n eigen profiel instellen dat ik eerst de nieuwste berichten van topics bovenaan komen, maar ik zie geen haakje om dat te doen voor iemand die níet ingelogd is.

Kijk ik met m'n neus of kan 't echt niet?

In het laatste geval... heeft iemand een goed idee om de zinnige inhoud van dit topic toch op sociale media (twitter in mijn geval) te delen namens MSweb?
leeuwtje-nl

Re: Kun je ook ongeregistreerd de volgorde van de berichten veranderen?

Bericht door leeuwtje-nl »

Hoi Sara, als ik zelf uitlog en ongeregistreerd verder kijk, zie ik deze optie. Dus als dit is wat je wilt hebben, dan kan dat.
Bijlagen
Knipsel.JPG
Knipsel.JPG (41.84 KiB) 5137 keer bekeken
Klick

Re: Kun je ook ongeregistreerd de volgorde van de berichten veranderen?

Bericht door Klick »

ik ga voor je zoeken of ik iets kan vinden..
leuke vraag

——-
leeuwtje-nl is me net voor zie ik :haha:
Laatst gewijzigd door Klick op 23 jan 2021, 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.
leeuwtje-nl

Re: Kun je ook ongeregistreerd de volgorde van de berichten veranderen?

Bericht door leeuwtje-nl »

Vanaf waar wil je het hebben? Voor dit doel kunnen we natuurlijk best het topic splitsen, als dat te realiseren valt.
Sara

Re: Kun je ook ongeregistreerd de volgorde van de berichten veranderen?

Bericht door Sara »

Ha, dankjewel! Het duurde even voordat ik het sorteer-icoontje vond, @leeuwtje-nl . Het staat onderaan het topic! Bij mij tenminste...

Daarmee kan ik inderdaad de berichten andersom sorteren. Alleen verandert de URL er niet mee, dus een link plaatsen met de berichten in de juiste volgorde lukt nog steeds niet. Jammer!

Het topic splitsen gaat misschien wel een beetje ver. Ik ga morgen even kijken of ik er een paar losse interessante berichten uit kan vissen om te plaatsen.
Sara

Re: Kun je ook ongeregistreerd de volgorde van de berichten veranderen?

Bericht door Sara »

Helemaal goed, @Klick. Super bedankt!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp