Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Probleem

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Sara

Probleem

Bericht door Sara »

Misschien het verkeerde subforum, maar er is sinds gisteren of misschien één of twee dagen eerder iets mis met de afbeelding van het forum op m'n Android tablet met Chrome: als er paginanummers in de linkerkolom staan, komt de hele boel doorelkaar.

Zie bijlage.

Hetzelfde verschijnsel krijg ik bij de topics van een subforum: die met maar één pagina zien er goed uit, maar een rijtje paginanummers verknalt de boel.

Is er heel onlangs een update van het forum geweest of moet ik het probleem bij mezelf zoeken?
Bijlagen
Screenshot_20210305-104011.jpg
Screenshot_20210305-104011.jpg (271.79 KiB) 4588 keer bekeken
Tevy

Re: Probleem

Bericht door Tevy »

Dit herken ik niet ... Ik kan ook geen oplossing voor je aandragen, hopelijk iemand anders wel. Succes!
Klick

Re: Probleem

Bericht door Klick »

dit lijkt iets in de hoek van responsiveness van de website.

ik ervaar het ook niet op mijn samsung android telefoon en niet op mijn ipad, maar dit is moeilijk “testbaar” (alleen met emulatoren)

Ik denk dat PHPBB er een oplossing voor kan maken, hebben ze wel model en versienummers nodig (van device en software)

als het is na de laatste update (als die is geweest) weten ze in welke hoek ze het moeten zoeken.
meeste leveranciers testen alleen met meest gangbare modellen devices en hanteren voor de rest (uit kosten oogpunt) het piep-mechanisme.
Sara

Re: Probleem

Bericht door Sara »

Dank voor de reacties!

Als verder niemand er last van heeft, zal 't wel aan de combi van Chrome, phpbb en m'n tablet liggen inderdaad.

Ik zie dat mijn Chrome op 2 maart een update gehad heeft. Wellicht dat dat het moment is waarop het fout is gegaan. Herinstallatie helpt niet. Een andere browser op 't zelfde tablet doet 't wel goed.

Ik laat 't er maar bij zitten.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp