-- Er zijn inmiddels voldoende reacties binnengekomen, hartelijk dank hiervoor! --
Voor mijn onderzoek aan de Radboud Universiteit ben ik, Hilde, op zoek naar mensen met MS die mee willen doen aan een interview over het gebruik van zelfmonitoring-apps voor MS. Zelfmonitoring-apps zijn smartphone-apps die mensen met MS kunnen gebruiken om persoonlijke gegevens over hun gezondheid bij te houden. Denk hierbij aan het uitvoeren van testjes (zoals een looptest of cognitietest), het bijhouden van MS-gerelateerde klachten, of het regelmatig beantwoorden van vragen over de stemming. Op deze manier kan iemand meer inzicht krijgen in het verloop van zijn of haar MS.
Ik ben specifiek op zoek naar mensen met MS die GEEN gebruik willen of kunnen maken van zelfmonitoring-apps voor MS. Het doel van het onderzoek is om meer te weten te komen over de redenen van mensen met MS om geen gebruik te maken van dergelijke MS-apps. Dit is belangrijke informatie om te weten met het oog op de toekomst van dit soort apps.
Bent u iemand met MS die GEEN gebruik wil of kan maken van apps om uw gezondheid (in relatie tot uw MS) bij te houden, en zou ik u hierover mogen interviewen? Dan kom ik graag met u in contact. U kunt zich aanmelden voor het onderzoek door een mailtje te sturen naar hhc.romijnders@student.ru.nl. Het interview zal online of telefonisch plaatsvinden.
Mocht u vragen hebben over het onderzoek, aarzel niet om mij een berichtje te sturen op hhc.romijnders@student.ru.nl.
Ik hoop van u te horen.
Vriendelijke groet,
Hilde Romijnders
Masterstudent Medische Biologie
Radboud Universiteit Nijmegen
E-mail: hhc.romijnders@student.ru.nl