Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Welkom op MS WebForum - 10Marian100

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
10Marian100

Re: Wie zijn wij eigenlijk ? Stel hier jezelf voor.

Bericht door 10Marian100 »

Hallo,
Volg het Forum al een hele tijd maar kon niet inloggen.Nu is dat probleem opgelost gelukkig en wil ik er graag gebruik van maken.
Ik ben Marianne en woon in het noorden van Nederland.Ben 75 jaar.
In 1994 is bij mij MS vastgesteld.IK ben nu overgegaan naar Secundair Progressieve ms en dat houd voor mij in dat ik momenteel meer blaasproblemen heb.Kan ook niet tegen de warmte.
Heb wel een Wetterhoun als maatje en om niet te vergeten een fijne man die mij in alles steunt.
Klick

Welkom op MS WebForum - 10Marian100

Bericht door Klick »

welkom hier @10Marian100
fijn dat het inloggen nu lukt!
een wetterhoun mooie lieve honden :lief: :lief: :lief:
10Marian100

Re: Wie zijn wij eigenlijk ? Stel hier jezelf voor.

Bericht door 10Marian100 »

Hallo,
Ik zal me even voorstellen.Ik ben Marianne Douma en woon met mijn partner Ep in Ten Boer in de Provincie Groningen.Daar wonen we op de ruimte met onze hond Buck van 2 jaar.
Ondanks dat we 75 jaar oud zijn hebben we toch weer een Wetter genomen.
Mijn MS heb ik sinds 1994 en sinds een jaar of twee heb ik de secundair progressieve vorm.
Dat houd in mijn geval in vooral cognitieve storingen met het ouder worden maar ook blaas en darm problemen.
Mijn partner is mijn steun in alles en we proberen er nog een leuke oude dag van te maken.
Groetjes Marianne
Jrs77

Re: Wie zijn wij eigenlijk ? Stel hier jezelf voor.

Bericht door Jrs77 »

Dag Marianne,

Welkom op het forum.
Ondanks dat je al vrij lang ervaringsdeskundige bent, hoop ik dat het forum nuttig voor je kan zijn.
Om te leren van anderen, maar natuurlijk ook om ervaringen te delen en daarmee anderen te helpen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp