Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Positieve & bijzondere berichten die je tegenkomt

Voor alle puzzel-, plaatjes-, gein-, foto-, muziek-, click-, stem- en dat soort plezier onderwerpen
raimonnea

Re: Positieve & bijzondere berichten die je tegenkomt

Bericht door raimonnea »

Kantine universiteit verkoopt alleen nog vega.

Afbeelding

De kantine van de faculteit Bouwkunde van de TU Delft serveert vanaf deze week als eerste universiteit van Nederland geen vlees en vis meer. Daarmee oogst de TU lof bij vegetariërs en veganisten en klimaatactivisten, maar niet bij alle liefhebbers van vlees.

https://www.ad.nl/koken-en-eten/kantine ... ~ac984968/

Jammer dat er zo weinig vega snackbars in NL zitten. Volgens mij alleen een paar in de Randstad en daar kom ik al jaren niet meer.
Op die school daar zeggen sommige vleeseters dat dit een soort straf is, dat je geen vlees meer kunt bestellen :ogen:, maar zo voelt het voor ons veganisten/vegetariers al jaren... overal om je heen zie je vlees (mix) in producten zitten, zelfs in soepzakken...op de verpakkingen sporen van dierlijke ingredienten...terwijl je het toch doet voor het goede in het leven...Je word als vega gestraft om een andere leven te helpen..het laten leven.
raimonnea

Re: Positieve & bijzondere berichten die je tegenkomt

Bericht door raimonnea »

https://www.paulafietstvoordieren.nl

PAULA FIETST VOOR DIEREN

Mijn hele leven bestaat al uit zorgen voor dieren. Ze lopen als een rode draad door mijn leven, van kleins af aan. Aangezien stilzitten en alleen geld doneren voor mij geen optie (meer) is, heb ik besloten dit jaar mijzelf actief in te zetten voor dierenwelzijn.

Dieren hebben geen stem waardoor miljoenen dieren totaal afhankelijk zijn van mensen die zich voor hen inzetten en deze strijd is dan ook hard nodig. Voor meer bewustzijn voor het welzijn van (consumptie-)dieren, ga ik in beweging, zowel letterlijk als figuurlijk

Ik ga fietsen!

Daarom vertrek ik op zaterdag 22 mei a.s. voor mijn fietstocht naar Santiago de Compostela – Noord-West Spanje, met als doel: AANDACHT VOOR DIERENWELZIJN!

Afbeelding
raimonnea

Re: Positieve & bijzondere berichten die je tegenkomt

Bericht door raimonnea »

Het wonder van Frank: na acht jaar in een rolstoel kan hij weer lopen, met dank aan corona.

Afbeelding

Frank van Dijk was sinds een zwaar ongeluk in 2012 aan een rolstoel gekluisterd. De gezondheidsproblemen stapelden zich op. En toen kreeg hij ook nog corona. Familie werd tot drie keer toe voorbereid op zijn dood. Bij zijn ontwaken uit een coma van drie weken, was het gevoel in zijn benen terug. Nu staat en loopt Frank weer.

https://www.ad.nl/binnenland/br-het-won ... ~a7727004/
geluk bij een ongeluk
Rare aardkloot.
Klick

Re: Positieve & bijzondere berichten die je tegenkomt

Bericht door Klick »

wat gaaf een medisch wonder, iets wat onmogelijk lijkt maar wetenschappers kan triggeren te onderzoeken waarom? want het moet te verklaren zijn. ik hoop dat iemand deze casus beetpakt 👍
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp