Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Online danslessen

Hier kun je contacten leggen, uitjes organiseren of geplande uitjes onder de aandacht brengen.
Andra

Online danslessen

Bericht door Andra »

Dag allemaal,

Na te hebben meegedaan aan een workshop in maart en een keer een losse les (beide online), heb ik me nu opgegeven voor een reeks van 8 online danslessen vanaf september, van ReDiscoverMe. Het gaat via Zoom, laagdrempelig vanuit huis. Ik vond het verrassend leuk, fijn om te doen en ontroerend. Het gaf me energie, terwijl dat zo vaak onder nul zit. Wie weet zijn er hier meer mensen die geïnteresseerd zijn.

Hier vind je de aanbieding via de ms-vereniging:
https://msvereniging.nl/uitnodiging-30- ... iscoverme/
Daar kun je je ook aanmelden.

Tekst van de uitnodiging van de ms-vereniging:

Na het succes van de introductielessen bieden wij in samenwerking met Stichting ReDiscoverme een reeks van acht danslessen aan. ReDiscoverme is een vorm van dans voor iedereen die op een veilige en plezierige manier fysiek bezig wil zijn en zichzelf via beweging wil uiten!

Onder begeleiding van twee vakdocenten van Stichting ReDiscoverMe ga je samen in beweging. Je werkt vanuit je eigen mogelijkheden, waar verbinding, zelfontplooiing en empowerment centraal staan. Door te bewegen, dansen, delen en met elkaar te verbinden, verbreken we de ‘hoe het was en wat ik kon’ en buigen we dit om naar ‘hoe het is en wat ik kan’.

De lessen vinden plaats op dinsdagochtend om 11 uur. De eerste les is op dinsdagochtend 14 september.

Deze lessenreeks kost normaal € 55; leden van onze vereniging krijgen een korting van € 15.

Einde citaat.
Groet, Andra
Andra

Re: Online danslessen

Bericht door Andra »

Voor geïnteresseerden:

Dinsdag 8 maart begint er een nieuwe workshop van 8 lessen.

Je vindt hier een filmpje met een impressie van een dansles:

https://youtu.be/8f723aXGbXg
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp