Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Collega's werk

Alles omtrent werk en uitkeringen
Job

Re: Collega's werk

Bericht door Job »

Op 29 oktober vorig jaar draaide ik mijn laatste dienst op de afdeling. Na bijna 35 jaar gewerkt te hebben voor de zelfde werkgever was er geen ruimte voor een afscheid vanwege de Coronamaatregelen.

Met een aantal collega's heb ik nog app contact en met een aantal van "mijn" cliënten ook.
Laatst speelde er een ingrijpende situatie op mijn afdeling. Ik werd betrokken alsof ik nog steeds bij het team hoorde. Eén van mijn collega's vroeg me om advies. Ik ga ongeveer één keer per maand nog langs en dan genieten de cliënten van mijn aandacht en ik van het feit dat ik daar alle tijd voor kan nemen. Ik voel me altijd heel welkom.
Jeetje70

Tijdens ziektewet vragen van collega's over werk

Bericht door Jeetje70 »

Ik zit in ziektewet maar krijg wel vragen van collega's over het werk. Zelfs dat kost me veel energie. Hebben jullie daar ook ervaring mee?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp