Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Voorbeeld dagindeling voor gesprek uwv

Alles omtrent werk en uitkeringen
kim88

Re: Voorbeeld dagindeling voor gesprek uwv

Bericht door kim88 »

leeuwtje-nl schreef: 02 sep 2021, 20:30 Wat een tegenvaller voor je! En voor mij een deels herkenbaar verhaal, ik kon fulltime werken volgens de keuringsarts. Ik heb toen bezwaar gemaakt tegen de beslissing, en kreeg na een hoorzitting met een andere arts alsnog volledige WIA. Het kan de moeite waard zijn!!
Dank je wel voor deze reactie. Bezwaar maken was ik sowieso van plan, de bedrijfsarts wilt mij hierbij helpen. Maar ik lees op internet veel dat bezwaar maken meestal zinloos is. Ik zit er helemaal doorheen maar jou berichtje geeft me nog een beetje hoop. Mocht iemand tips hebben bij het bezwaar maken dan hoor ik het heel graag :bidden: (sorry als het onderwerp hier teveel afdwaalt :oops: )
leeuwtje-nl

Re: Voorbeeld dagindeling voor gesprek uwv

Bericht door leeuwtje-nl »

Blij dat ik je wat hoop kan geven! Ik heb Stichting MEE ingeschakeld, en 1 van hun medewerkers is ook met me meegegaan naar de hoorzitting. Uiteindelijk heb ik zelf het woord gedaan en zat deze persoon er alleen maar bij, maar het was fijn om iemand met kennis van zaken mee te hebben! We hadden in het voortraject natuurlijk ook al alles samen besproken.

In de eerste keuring kon ik gewoon 40 uur werken volgens de arts, inclusief nachtdiensten. Moest allemaal geen probleem zijn. In mijn gesprekken met MEE besloten we te gaan voor 12-15 uur werk per week, daar gingen we van uit. En na de hoorzitting werd ik ineens 80-100% afgekeurd en kreeg ik een WIA-iva. Dat zag ik ook niet aankomen!! Ik weet wel nog dat die 2e arts mij vroeg of ik bij mijn eerste keuring wel een gesprek had gehad, of dat er gewoon meteen een oordeel werd geveld....

Dus ja, voor mij was het alle moeite waard, al was het een drama om doorheen te gaan. Maar wat was ik achteraf blij dat ik het gedaan had!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp