Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

facebook

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
Rosar

Re: facebook

Bericht door Rosar »

Als nieuweling hier vind ik genoeg informatie. Ik weet natuurlijk niet hoe het vroeger was. Ik vind het zoeken naar iets specifieks soms wel lastig, vooral omdat je zo veel vindt. Dan is het heel veel leeswerk en daar moet je maar net tijd en zin voor kunnen maken. Ik vind de filmpjes van Bram in beeld ook erg verhelderend bijvoorbeeld.
Als ik specifieke vragen heb, dan zou ik die gerust stellen denk ik. Iedereen lijkt vriendelijk en meedenkend. Ik zou wel meer wetenschappelijke input willen lezen, maar de andere kant is ook dat ik daar nu helemaal niet zoveel mee kan als 'beginnend ms'er'. Maar dat zou ik 'later' wel willen.
Klick

Re: facebook

Bericht door Klick »

klein uitstapje.. tipje voor onze nieuwkomer @Rosar :zon:
Rosar schreef: 09 nov 2021, 20:40. Ik vind het zoeken naar iets specifieks soms wel lastig, vooral omdat je zo veel vindt.
klein tipje.. gebruik google met de ‘zoekterm msweb’ vindt ik zelf beter zoeken
Laatst gewijzigd door Klick op 09 nov 2021, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Klick

Re: facebook

Bericht door Klick »

Sara schreef: 09 nov 2021, 09:46 Ik ben in principe wél geïnteresseerd in Facebookgroepen, ben regelmatig lid geweest van MS-groepen, maar ook steeds weer afgehaakt vanwege kwakdenken, ruzies of juist een overdaad aan niet-inhoudelijk medeleven (sorry!).

Naast dit forum en MSweb.nl zelf natuurlijk zou ik best weer wat meer m'n MS-blik willen verruimen in een groep met ideeën, ervaringen en wetenschappelijk nieuws.
Dit eigenlijk naar aanleiding van dit topic van @Bram_MSinbeeld

Wie kan mij specifieke groepen aanbevelen?
ik zoek denk ik hetzelfde, verbreding van mijn blik en bijblijven met het nieuws op wetenschappelijk wereld niveau.. wat vroeger hier prima kon.. ik mis het, dat we nieuwtjes met elkaar deelden en onze visie er op gaven..
ik hoop dat we het weer hier kunnen verzamelen
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: facebook

Bericht door Qanuk00 »

@Klick
ik hoop dat we het weer hier kunnen verzamelen
Wat mooi gezegd en ik ga deze positieve uitdaging graag aan!

Ik wil daaraan nog kort toevoegen dat cultuur met de tijd verandert, zo ook op een forum of FBgroep. Niets blijft bij het oude, er is altijd weer iets nieuws. We kunnen van het oude leren, om iets nieuws te ontdekken ...

Als groentje :mrgreen: kan ik niets zeggen over hoe het voor anderhalf geleden ging, maar ik ervaar warme, vriendelijke lotgenoten die lief, leed en wijsheid delen.
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp