Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Even voorstellen

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Leni

Even voorstellen

Bericht door Leni »

Hallo allemaal,

Ik ben Leni, een getrouwde vrouw, 56 jaar oud en wij hebben geen kinderen.
De diagnose SPMS kreeg ik in 2009.

Medicatie die ik kort heb gebruikt is Fampyra maar na een aantal maanden merkte ik dat het niks positief meer voor mij deed.

Eigenlijk kreeg ik in 1982 Diabetes type 1 en vervolgens in 1995 kwam daar Reumatoïde Artritis bij gevolgd dus door SPMS in 2009.

Vanaf het begin van de diagnose SPMS gaat mijn functioneren langzaam maar gestaag achteruit.

Ik hoop op dit forum dingen te ontdekken die ik nog niet weet.
Sara

Re: Even voorstellen

Bericht door Sara »

Hi Leni, welkom hier!

Je hebt nogal wat te verstouwen gekregen qua gezondheid! Wellicht kunnen andere mensen ook veel van jou leren.

Stel vooral vragen als je die hebt!
Klick

Re: Even voorstellen

Bericht door Klick »

@Leni welkom hier!
wat mij vooral helpt is de herkenning die ik hier kan vinden EN als je nog geen ervaring hebt met iets vragen aan ervaringsdeskundigen, je krijgt vaak tips en handigheidjes.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp