Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

terug van heel lang weggeweest

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Klick

Re: terug van heel lang weggeweest

Bericht door Klick »

jeetje.. wanneer krijg je de 2e dosis?
dus ze doen standaard iets waarvan ze vermoeden/weten dat het te weinig is en ze zeggen dat niet tegen de patient.. lekker is dat..
Mariette

Re: terug van heel lang weggeweest

Bericht door Mariette »

Dat is dus precies wat ik in mijn hoofd heb...behalve MS dan ;-)

Het fijne is dat ik buitenaf woon en er een urinesample moest komen voor een kweek, want ik heb heel veel ontsteking in de urine....dat is niet 1,2,3 gebeurd, want je kent dat wel misschien...inleveren, melding krijgen dat er onderweg iets niet goed ging, dus niet meer bruikbaar..

nu weer ingeleverd en wachten of het goed is en zoja, dan de uitslag bekijken.

maar ze hebben 100mll botox gebruikt en de arts zei dat het vaker voorkwam dat het dan niet voldoende werkt. Mijn vraag was bijna, weet je wel zeker dat er botox ingegaan is, want ik sliep;-)

nu dus weer wachten...ik mag dit keer gelukkig wel naar alkmaar en hoef niet naar den helder voor de botox, maar eerst nog een oproep krijgen
Mariette

Re: terug van heel lang weggeweest

Bericht door Mariette »

urine weer afgekeurd....man ging het brengen want het moest in buisje aangeleverd worden....nu netjes in buisje...geweigerd, want moet in speciaal potje....ik word gek !! wat een gezeik!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp