Automatisch uitgelogd

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Marina

Automatisch uitgelogd

Bericht door Marina »

Ik heb even een vraagje over in-/uitloggen.

Ik heb nu een paar keer gemerkt dat ,voordat ik druk op de knop "versturen" van een bericht, na een bepaalde tijd ik automatisch uitgelogd ben waardoor het bericht verdwenen is als ik dan op de knop "versturen" heb gedrukt.
Kan iemand mij vertellen hoeveel tijd je precies hebt voor het versturen van een bericht voordat je uitgelogd wordt?
En misschien is het handig om dit ergens op het forum te vermelden zodat je niet voor onverwachte verrassingen komt te staan?
Alvast dank :) !
Tevy

Re: Automatisch uitgelogd

Bericht door Tevy »

Marina, hoeveel tijd je hebt weet ik niet (goede vraag!). Mocht het je gebeuren dat je eerder uitgelogd wordt dan dat je verstuurt, kan je (meen ik) via pijltje-voor-1-pagina-terug weer bij je getypte tekst komen. Pin me er niet op vast, maar het is mij op die manier wel eens gelukt.
Groetjes, Tevy

Always look on the bright side of life! :)
Marina

Bericht door Marina »

Dank je voor de tip, Tevy! Ik was er al achter gekomen dat je inderdaad met het "pijltje-voor-1-pagina-terug" weer bij de tekst kunt komen, maar helaas werkte dit de laatste keer niet meer.
Qanuk00

Bericht door Qanuk00 »

Goede tip/vraag!! Staat inmiddels op het to-do lijstje, we komen er later op terug.
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Steenbokje76

Bericht door Steenbokje76 »

bij lukte dat eerder niet (aantal keren) om pijltje-voor-1-pagina-terug te gebruiken mijn tekst weer terug te krijgen.
Als ik nu een lang stuk typ dan kopieer ik het vaak even, voor het geval dat... dit werkt ook. :)
Denk liever aan wat je wel nog kan, in plaats van wat er niet meer lukt :zon:
Marina

Bericht door Marina »

Fijn, dank je wel @Qanuk00!

@Steenbokje76 dank je voor de tip van het kopieren! Meestal deed ik dat ook bij langere berichten maar was al teveel verwend geraakt door het pijltje-terug ;) en ik vergeet het kopieren ook soms.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp