Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Even voorstellen

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
bk2001

Even voorstellen

Bericht door bk2001 »

Hallo allemaal

Ik zal me ook maar even voorstellen

Ik ben Esther Woon in het mooie Zuid Limburg in het dorp Limbricht
Ook wel bekend van het prachtige kasteel
Zijn hier meer mensen uit Limburg??

Maar nu even over mij
Ik ben 42 jaar oud (20-09-1979) ben gelukkig getrouwd met mijn grote liefde Marco en ben een enorm trotse mama van 2 puberzonen
Cas van 15 en Wes van 13.

Maar ook ik ben hier niet voor niks ik heb nl. de diagnose MS sinds 4 -1-2013 ik moet zeggen dat het eigelijk heel erg goed gaat en ik nergens last van heb, gelukkig.
Het gaat eigelijk zo goed dat ik waarschijnlijk mag stoppen met de medicatie dit vind ik wel spannend maar zogauw ik er klachten door krijg of het niet meer wil mag ik weer starten met de medicatie!
Ik ben dankbaar dat het op dit moment nog heel erg goed gaat en dat ik nog 3.5 dag kan werken in de kinderopvang,sporten en alles kan doen wat ik wil!
Ik vind dat lastig hier te schrijven omdat ik ervan overtuigd ben dat hier heel veel mensen niet zoveel geluk als mij hebben! Maar wil het toch met jullie delen.
Bij vragen stel ze gerust

Veel liefs Esther


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Marina

Re: Even voorstellen

Bericht door Marina »

Welkom hier, Esther uit het mooie Zuid-Limburg!

Het maakt niet uit in hoeverre je (momenteel) last hebt van de MS. Schroom niet om deel te nemen, dit forum is er voor iedereen die (mogelijk) MS heeft of daar op een andere manier mee te maken heeft (bijv. via een partner met MS).
En er is hier inderdaad een aantal andere deelnemers uit Limburg.

Heel fijn dat je tot nu toe nergens last van hebt en zelfs kan stoppen met de medicatie! Ik hoop dat dat nog heel lang zo mag blijven voor je.
Welke medicatie gebruik je?
bk2001

Re: Even voorstellen

Bericht door bk2001 »

Marina schreef:Welkom hier, Esther uit het mooie Zuid-Limburg!

Het maakt niet uit in hoeverre je (momenteel) last hebt van de MS. Schroom niet om deel te nemen, dit forum is er voor iedereen die (mogelijk) MS heeft of daar op een andere manier mee te maken heeft (bijv. via een partner met MS).
En er is hier inderdaad een aantal andere deelnemers uit Limburg.

Heel fijn dat je tot nu toe nergens last van hebt en zelfs kan stoppen met de medicatie! Ik hoop dat dat nog heel lang zo mag blijven voor je.
Welke medicatie gebruik je?
Hallo Marina

Dank je wel voor je lieve berichtje
Ik heb copaxone dit gaat heel erg goed
Heb in het begin Rebif gehad maar dat was geen succes erg veel bijwerkingen als gevolg!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Klick

Re: Even voorstellen

Bericht door Klick »

welkom hier @bk2001 !

het is juist fijn dat er hier ook verteld wordt dat het goed met je gaat en de ms zich koest houdt!
als er nieuwkomers zijn die net de diagnose hebben is het juist goed niet alleen de heftige verhalen te lezen.

wat fijn dat je nog zoveel kan doen! werken in de kinderopvang wauw, sporten wauw! meid top, geniet ervan!
ronnie1969

Re: Even voorstellen

Bericht door ronnie1969 »

Welkom.

MS is MS. niet alleen de erge vorm. Het is ook fijn om positieve meldingen te lezen...
Marina

Re: Even voorstellen

Bericht door Marina »

Hallo Esther,

Rebif/interferon beta staat ook niet bekend om z'n goede werking. Op de website van het MS Centrum Amsterdam staat zelfs: "gemiddeld genomen neemt het aantal schubs met 30% af. Ook mét interferon krijgen veel patiënten nog schubs" ( https://www.vumc.nl/zorg/expertisecentr ... deling.htm ). Goed dat je hebt kunnen overstappen naar copaxone, dat het voor jou zo goed werkt en, ik neem aan, ook minder bijwerkingen geeft!
Ikke1201

Re: Even voorstellen

Bericht door Ikke1201 »

bk2001 schreef: 01 mei 2022, 18:18
Zijn hier meer mensen uit Limburg??
Hallo Ester,

Wat fijn te lezen dat je weinig last hebt van de MS!
Ik woon nu in Zweden maar kom uit limburg, Venlo.
bk2001

Re: Even voorstellen

Bericht door bk2001 »

Klick schreef:welkom hier [mention]bk2001[/mention] !

het is juist fijn dat er hier ook verteld wordt dat het goed met je gaat en de ms zich koest houdt!
als er nieuwkomers zijn die net de diagnose hebben is het juist goed niet alleen de heftige verhalen te lezen.

wat fijn dat je nog zoveel kan doen! werken in de kinderopvang wauw, sporten wauw! meid top, geniet ervan!
Wat een lieve reCtie
Dank je wel ik weet dat ook we maar dan nog is het best moeilijk

Groetjes Esther


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp