Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Foto's en plaatjes plaatsen in bericht of als avatar

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
D-Cheryl

Re: Afbeelding/foto bij mijn handtekening.

Bericht door D-Cheryl »

Knillis schreef: 16 jun 2020, 07:35 En juist een foto vinden/maken met het juiste aantal pixels lukt me dus op de een of andere manier niet. Hoe het met een plaatje moet kom ik al helemaal niet uit want het werkt niet met een linkje oid.

Het is ook niet echt van belang hoor maar ik kan er niet zo goed tegen als iets me niet lukt en dus begin ik er keer op keer opnieuw aan :hmmm: in de hoop dat de aanhouder eens zal winnen. :lol:
Heb je helemaal gelijk in: gewoon je vragen blijven stellen tot het lukt!

1. Als je een leuke foto op je computer hebt staan (dus op je harde schijf, niet op het internet ergens) kun je deze gebruiken.
2. Als je het plaatje eerst op de computer opent, dan kun je hem in datzelfde scherm ook "bewerken" en kiezen of je het plaatje met minder pixels wilt opslaan als kleiner plaatje (onder een nieuwe naam).
3. Als je een klein plaatje hebt, kun je deze als avatar "uploaden" (dus op het internet zetten) vanaf je computer, bij je profiel. (Je hoeft het dus niet ergens anders te doen, maar doet het direct hier op het forum).

2 en 3 moet je soms even herhalen tot het plaatje klein genoeg is.
D-Cheryl

Re: Afbeelding/foto bij mijn handtekening.

Bericht door D-Cheryl »

Antoinette schreef: 15 jun 2020, 07:54 Zoals de topic-titel al aangeeft...hoe zet ik een afbeelding bij mijn handtekening? Het lukt mij niet. Wie weet raad? Alvast bedankt.
Je kunt een tekst doen (zoals ik heb, en jij ook al Antoinette), of een plaatje, of allebei. Er zit wel een limiet aan de ruimte die het in mag nemen.

Ook dit kan in je Gebruikerspaneel
Gebruikerspaneel -> Profiel -> wijzig onderschrift

Het plaatje moet (anders dan bij de avatar) al ergens anders op het internet staan.
Het derde knopje van rechts boven het veld voor de handtekening (naast de "dropdown" met het woord 'normaal') is voor plaatjes. Als je je muis erop zet, maar niet klikt, krijg je informatie over hoe je hem moet gebruiken.

Je klikt 1 keer op dit knopje, dan komt er een code te staan. Daarachter plak je de link naar je plaatje. Dan klik je nog een keer op het knopje, en wordt de code weer gesloten.

Als je het eerst wilt uitproberen kun je misschien makkelijker een foto gebruiken die al op het internet staat, zoals de plaatjes van animaatjes: https://www.animaatjes.nl/
Bv op photobucket kun je tot 250 van je eigen foto's gratis opslaan: https://photobucket.com/
Antoinette

Re: Afbeelding/foto bij mijn handtekening.

Bericht door Antoinette »

Sorry, maar ik kom er niet uit. Ik begrijp jullie uitleg wel hoor en ik volg de instructies keurig op, maar die foto krijg ik niet vanuit mijn pc gekopieerd en geplakt. Nou ja, ik kan er mee leven. ;)
D-Cheryl

Re: Afbeelding/foto bij mijn handtekening.

Bericht door D-Cheryl »

Voor in je handtekening, kun je hem niet vanaf je pc op het forum zetten.

Dan moet je een site zoals bv photobucket gebruiken: eerst de foto online zetten, dan ernaar linken in je handtekening.
Klick

Afbeelding of foto toevoegen

Bericht door Klick »

@beheerder is het niet meer mogelijk een foto te uploaden? ik weet hoe het werkt, maar nu is ieder bestandje te groot… hoe groot mag een foto zijn qua kb?
Laatst gewijzigd door Qanuk00 op 22 jun 2023, 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Samenvoegen van gelijke onderwerpen
AngelNoa

Re: foto uploaden

Bericht door AngelNoa »

oh dus het ligt niet aan mij?!
Ik weet dat het een poos terug heel makkelijk was, maar over het algemeen is het op de 1 of andere manier heel moeilijk hier een foto te plaatsen :huh:
AngelNoa

foto plaatsen

Bericht door AngelNoa »

Het lukt me niet een foto te plaatsen, niet rechtstreeks vanaf mijn pc, niet vanaf een link van Fb, welke grootte dan ook...kan hier naar gekeken worden??
Jetteke

Re: foto plaatsen

Bericht door Jetteke »

Ik probeer het even met een foto van mijn kat, op dezelfde manier met een link van FB:

Afbeelding

Ik zie hem zelf wel (in het voorbeeld), maar anderen ook?
Ikke1201

Re: foto plaatsen

Bericht door Ikke1201 »

@Jetteke

Ik zie je foto!
Wat een schatje.
Billy

Re: foto plaatsen

Bericht door Billy »

Ik ook 😍
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp