Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Bedtafel

Alles omtrent werk en uitkeringen
elli † 22-04-2016

Bedtafel

Bericht door elli † 22-04-2016 »

Wat voor bedtafel hebben jullie. ALS je er een hebt ?

Gisteren geprobeerd op laptop te werken, schrijven vanaf iPhone is vermoeiend .
Schootblad met mini- laptop op schoot: veel te zwaar,
drukt op botten in onderrug = ongeveer ondraaglijk.

Op Google en marktplaats gekeken: zoveel keus..
Zoek een tafel op poten, onderschuifbaar,
met kantelbaar blad en hoogte- verstelbaar.
Voor wielen geen ruimte onder onderconstructie bed.

Of een zkh nachtkastje met dito blad en opberglaatjes
om laptop ( netbook 10 inch) veilig weg te leggen.
Zodat een zwaar boek er ook op past.

Lees graag jullie bevindingen, liefst met plaatjes,
kan ik vanaf iPhone ook niet plaatsen.

Bij voorbaat dank.
Knillis

Bericht door Knillis »

Hoi Elly,

Ik heb onlangs een bedtafeltje gekocht en heb daar veel plezier van. Het onderstel moet wel onder het bed gereden worden dus ik weet niet of jij hem wel kunt plaatsen en of je zo iets eigenlijk wel bedoelt.

Krijg het op het forum niet voor elkaar een foto te plaatsen :o

Ben ook je emailadres kwijt maar als je dat even per privébericht doorgeeft zal ik je de foto's en de gegevens toesturen.

Ik heb hem via marktplaats gekocht (bedtafel) als bouwpakket. Kost inclusief verzendkosten zo'n 59 euro.

Succes met zoeken.
ducaatje

Bericht door ducaatje »

Wij hebben deze

[url]http://www.dastrading.nl/Laptop-Bedtafel[/url]

Ik heb hem zelf nog niet nodig gehad, maar mijn partner had zijn been gebroken en moest liggen met zijn been omhoog.
Een aparte tafel was geen optie

want deze paste niet bij het bed/onder het bed.

Deze is licht, kan voor een tablet opgeklapt worden (standaardtje) en is zo weer ingeklapt. Voor het bedrag wat je er voor betaalt, een prima oplossing.

En je kunt hem meenemen op reis/vakantie. Want er zit een tasje bij. Het geheel is licht en klein.

Zoek je echt steviger materiaal, dan is deze minder geschikt.
elli † 22-04-2016

Bericht door elli † 22-04-2016 »

Dank jullie voor de tips. Allebei heel practisch . Knullig op Marktplaats idd al veel gezien! Keus genoeg.
Dukaatje die is handig zeg! Mooi licht en niet duur.

Heb voorlopig via thuiszorgwinkel een vd eerste soort geleend, dan kan ik rustig testen voor ik geld uitgeef.

:bedankt:

@Nelleke: zie ik nu -zondag- pas dat iPhone iets heel vreemds heeft neergezet: knullig. Ik bedoelde natuurlijk Knillis :yes:
Snowym

Bericht door Snowym »

Ducaatje, die is mooi zeg en niet duur. Ik zit/lig altijd met zo'n schootkussen, maar dat is eigenlijk te zwaar.
Sass

Re: Bedtafel

Bericht door Sass »

De wieltjes van mijn bedtafel bevinden zich aan de zijkant(en) van mijn bed, zie: https://www.zorgvoordeelwinkel.nl/BE571 ... tafel.html Ideaal dus voor als er onder het bed geen ruimte voor wieltjes is. Verder is het tafelblad kantelbaar en in hoogte verstelbaar. Ik ben er heel tevreden mee.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp