Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Maatje gezocht omgeving Apeldoorn

Hier kun je contacten leggen, uitjes organiseren of geplande uitjes onder de aandacht brengen.
Brigitte1987

Maatje gezocht omgeving Apeldoorn

Bericht door Brigitte1987 »

Ik ben 34 jaar jong 🤣zou het leuk vinden om in contact te komen met lotgenoten. Af en toe even wandelen mocht dat lukken of gewoon een kopje koffie doen gezellig kletsen ❤️
shandy49

Re: Maatje gezocht omgeving Apeldoorn

Bericht door shandy49 »

Brigitte, het kan heel leuk zijn om er uit tegaan met lotgenoten omdat je dan niet steeds hoeft uit uitteleeggen wat MS inhoud.
Zo hebben we hier in Apeldoorn maar ook in de omgeving koffie en/of lunch dagen gedaan, ook een keer met een MenS of 20 een diner.
Dit is op dit moment een beetje verwaterd (jammer), maar ik heb geen energie om iets te organiseren.

Wel ga ik een enkele keer bij een medestrijder op de koffie.
Mijn vaste kennissenkring is gekrompen omdat het vaak voorkwam dat ik op het laatstemoment af moest zeggen.
Zelf zit ik niet elke dag op dit forum omdat na een update de leesbaarheid voorbij moeilijker is geworden maar er worden nog wel samenkomsten georganiseerd dus lees je in.

Sterkte,
Piet
Brigitte1987

Re: Maatje gezocht omgeving Apeldoorn

Bericht door Brigitte1987 »

Hoi piet

Wat jammer om te lezen dat je kennis kring wat kleiner is geworden.
Mis kan je contact met ze leggen?

Het lijkt mij heel leuk om samen met lotgenoten wat te gaan drinken.
Ik ga me zeker even inlezen ben benieuwd of er nog wat georganiseerd word. Ik ben zelf ook niet zo van het organiseren 🙈

Ik krijg helaas ook geen melding als ik een bericht heb gekregen. Ik kijk zo af en toe even maar ik ben natuurlijk ook nieuw hier dat is mis ook anders dan kijk je wat vaker.
shandy49

Re: Maatje gezocht omgeving Apeldoorn

Bericht door shandy49 »

Ach Brigitte ik heb een grote fanmail groep in het Gelre dus ik kom geen aandacht tekort 😎
Deze maand een bezoek aan vaatchirurg met 2x een scan en bloed en bespreking.
De cardioloog met bloed ( dat kan weer niet met de vaat samen) en filmpjes.
De longarts zit ook zonder geld, dus ook daarheen.

Zelf wil ik deze maand nog de 2e booster voor COVID halen.
Heb een afspraak met de kleinkids om naar Apenheul tegaan maar die zijn nu onderweg naar Legoland in Denemarken dus dat schuift een maandje op.
Zie net dat je meer dan 5 berichten hebt verstuurd dus je kan al wel een pb versturen daar krijg je dacht ik wel bericht van.

Ik slaap slecht dus zit nu op mijn gemak de medicatie van vandaag uit te zetten :ster:
De verpleging komt om 9.30 dus heb nog tijd zat. 🎶

Goed weekend
Piet
MiriamB

Re: Maatje gezocht omgeving Apeldoorn

Bericht door MiriamB »

Hoi Brigitte,

Ik woon in Apeldoorn en heb afgelopen november de diagnose MS gekregen. Lijkt me leuk om een keer af te spreken en kennis te maken!

Groetjes,
Miriam
shandy49

Re: Maatje gezocht omgeving Apeldoorn

Bericht door shandy49 »

MiriamB,

Jammer dat ze niet reageert.
Veel sterkte.

Piet
Brigitte1987

Re: Maatje gezocht omgeving Apeldoorn

Bericht door Brigitte1987 »

Hoi piet en Miriam

Sorry dat ik een lange tijd afwezig ben geweest maar mijn hoofd zat vol met andere dingen.
Miriam het lijkt me er gezellig om je een keertje te ontmoeten en piet hoe gaat het nu met je?
Gr
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp