Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Revalidatiecentrum richting Rotterdam of Den Bosch

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Nessa

Revalidatiecentrum richting Rotterdam of Den Bosch

Bericht door Nessa »

In januari ben ik doorverwezen naar Revant, een revalidatiecentrum in Breda. Dit in verband met toenemende problemen met lopen.

Nu is er iets voorgevallen waardoor ik twijfel aan de kwaliteit van de revalidatie-arts. Hij heeft namelijk bij het bepalen van het behandeltraject niet alle gegevens van het lichamelijk onderzoek meegenomen.

Ik zit nu te denken aan een second opinion. Heeft er iemand ervaring met een revalidatiecentrum in de buurt van Rotterdam of Den Bosch?
Steenbokje76

Re: Revalidatiecentrum richting Rotterdam of Den Bosch

Bericht door Steenbokje76 »

@Nessa

Ik zit bij Rijndam revalidatie in Dordrecht. (Zit naast het Albert Schweitzer ziekenhuis.) Ben erg tevreden.
Rijndam heeft ook een lokatie in Rotterdam en nog enkele in de regio.
Vind het erg kundige en hartelijke mensen. Heb wel alleen ervaring met lokatie Dordrecht.
Hoop dat je een goede partij vindt! Is wel belangrijk idd.
Klick

Re: Revalidatiecentrum richting Rotterdam of Den Bosch

Bericht door Klick »

@Nessa ik zat bij basalt in gouda en was altijd erg tevreden. veel kennis van ms. ze zitten naast het groene hart ziekenhuis.
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Revalidatiecentrum richting Rotterdam of Den Bosch

Bericht door Qanuk00 »

@Nessa

In Tilburg en Eindhoven heb je de Libra revalidatie & audiologie. In Eindhoven valt Revalidatiecetrum Blixembosch hieronder. Deze werkt nauw samen met poli neurologie van het Catharinaziekenhuis en heeft veel kennis van MS.
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Jrs77

Re: Revalidatiecentrum richting Rotterdam of Den Bosch

Bericht door Jrs77 »

Nessa schreef: 23 jul 2022, 16:00 Ik zit nu te denken aan een second opinion. Heeft er iemand ervaring met een revalidatiecentrum in de buurt van Rotterdam of Den Bosch?
Opvallend; ik ben enkele jaren geleden ook bij Revant vertrokken, o.a. door fouten van (waarschijnlijk dezelfde) revalidatiearts.
Ik ben overgestapt naar Libra Leijpark in Tilburg. Daar heb ik een erg goed poliklinisch revalidatietraject gehad. Op veel fronten was het daar stukken beter en professioneler dan in Breda, en de arts had duidelijk meer kennis van MS. Het behandeltraject was een heel stuk breder, en omvatte alle klachten die bij MS komen kijken. In Breda was het alleen 'beetje fysio, beetje ergo'; daardoor ben ik flink achteruit gegaan, zeker met lopen.
(Bij een opname in de kliniek in Tilburg kwam weer wat gestuntel kijken, maar daar heb je poliklinisch niet mee te maken)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp