Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

hallo

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
sanne

hallo

Bericht door sanne »

ik zal me dan ook even voor stellen
ik ben dus sanne 49 lentes jong :p zoals ik altijd zeg deze maak tik ik de 50 aan ach jah wat zegt lijftijd
ik ben getrouwd en woonachtig in Tilburg
sinds dit jaar te horen gekregen naar allerlei onderzoeken dat ik ms heb
dan klapt je wereld even in en vallen ook weer veel dingen op zijn plaats
je moet je eigen andere dingen aan leren en leren toegeven dat je moe bent
maar dat punt is voor mij moeilijk maar samen met mij man reden we dit ook weer en samen zijn we sterk waar ik val vangt hij me op
nou dit ben ik dus ps pretig gestoord hoort ook bij mij haha :haha: :haha: :haha:
Jrs77

Re: hallo

Bericht door Jrs77 »

Dag Sanne,

Welkom hier. Zeker in het begin zal je vast met enorm veel vragen zitten.
Stel ze gerust; er zit hier een hele bak ervaring op het forum.
sanne

Re: hallo

Bericht door sanne »

dankjewel
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: hallo

Bericht door Qanuk00 »

Hoi @sanne
Welkom op het forum! We vinden het fijn je te leren kennen, om nog meer ervaringen te kunnen delen om elkaar verder te helpen.

Voor :!: :?: :idea: wil ik je :arrow: naar forumhulp.nl (contact) waar wij moderators samen met je naar je vragen kunnen gaan kijken. Maar het grootste deel zul je wel terugvinden op het forum. Wist je dat je met de zoekfunctie nog specieker kan zoeken op berichten met jouw zoekwoord?

Waar jij nu begint, begon het voor mij 2 jaar geleden. Ik kan je alleen maar adviseren ... neem de tijd, en dan is tijd nog niet afdoende. Het is voor mij zelfs nu nog een zoektocht, die langzaamaan wat meer stabiliteit krijgt. Suc6 en Sterkte!
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: hallo

Bericht door Qanuk00 »

Hoi @sanne
Welkom op het forum! We vinden het fijn je te leren kennen, om nog meer ervaringen te kunnen delen om elkaar verder te helpen.

Voor :!: :?: :idea: wil ik je :arrow: naar forumhulp.nl (contact) waar wij moderators samen met je naar je vragen kunnen gaan kijken. Maar het grootste deel zul je wel terugvinden op het forum. Wist je dat je met de zoekfunctie nog specieker kan zoeken op berichten met jouw zoekwoord?

Waar jij nu begint, begon het voor mij 2 jaar geleden. Ik kan je alleen maar adviseren ... neem de tijd, en dan is tijd nog niet afdoende. Het is voor mij zelfs nu nog een zoektocht, die langzaamaan wat meer stabiliteit krijgt. Suc6 en Sterkte!
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp