Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Foto's en plaatjes plaatsen in bericht of als avatar

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
AngelNoa

Re: foto plaatsen

Bericht door AngelNoa »

ik zie jouw foto ja, wat een leukerd ;-)
hij is wel groot in beeld

ga ik het zo nog een keer proberen of zagen jullie mijn foto wel in het dierentopic?
Laatst gewijzigd door AngelNoa op 01 aug 2022, 06:39, 1 keer totaal gewijzigd.
AngelNoa

Re: foto plaatsen

Bericht door AngelNoa »

Afbeelding

het lukt me echt niet :-(
Jetteke

Re: foto plaatsen

Bericht door Jetteke »

@AngelNoa Ik denk dat je de kleine versie van de foto hebt geprobeerd te plaatsen. Ik gebruik Google Chrome en wat ik heb gedaan is naar het bericht gaan, met de rechtermuisknop op de foto klikken en vervolgens kiezen voor 'adres van afbeelding kopiëren'. En dat adres dan hier tussen de [img]-tags in het bericht gezet.

En als ik de afbeelding die jij wilde posten op een nieuw tabblad probeer te openen, zie ik 'Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar'. Zou het anders te maken kunnen hebben met je FB-instellingen?
Klick

Re: foto uploaden

Bericht door Klick »

@AngelNoa ik denk dat de @beheerder het foto’s plaatsen heeft “geknepen” zodat het niet zoveel ruimte meer kost op de server.
plaatjes die al elders staan (facebook of andere website) hoef je niet op te slaan een linkje is genoeg.. maar dit zijn wel aannames..
AngelNoa

Re: foto plaatsen

Bericht door AngelNoa »

poeh geen idee dus waar het aan ligt, volgens mij deed ik het in het verleden ook gewoon zo :-(

Afbeelding

nou jaaaaa nu lukt het wel!! Haha dank! Geen idee hoe het zit maar nu kan ik Dora showen ;-)
Laatst gewijzigd door Qanuk00 op 22 jun 2023, 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: BBCode testen
AngelNoa

Re: foto uploaden

Bericht door AngelNoa »

het is zojuist gelukt, maar wat ik nu anders deed dan anders....??
san70

Re: foto uploaden

Bericht door san70 »

ik zie echt niet hoe het moet? wat kan ik doen als ik een foto vanaf mijn pc wil uploaden?

San
Jetteke

Re: foto uploaden

Bericht door Jetteke »

@san70
Volgens mij wil uploaden niet, maar moet je een foto ergens anders uploaden en dan hier een link naar de url van de foto plaatsen. In het topic Katten, honden en ander beestenspul bleek dat het na een tijdje misgaat met foto's die je op Facebook plaatst. Ik heb daar die tip ook gegeven, ikzelf gebruik Flickr en dat werkt doorgaans goed op een forum.
san70

Re: foto uploaden

Bericht door san70 »

Dank je Jetteke,

ik heb het lang niet geprobeerd en had gehoopt dat het met het nieuwe forum makkelijker zou zijn. Voor mij is dit veel te omslachtig.

San
AngelNoa

Re: foto uploaden

Bericht door AngelNoa »

san70 schreef: 21 aug 2022, 09:26 Voor mij is dit veel te omslachtig.

San
helemaal mee eens. Ik had het voor elkaar, maar die foto is weer weg, nou dan houdt het op. Direct vanaf je oc plaatsen zou veel handiger en logischer zijn...
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp