Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Marina

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door Marina »

AngelNoa schreef: 17 okt 2021, 06:44 ik ken de verdovingen van het weghalen van moedervlekken; ik neem aan dat dit ongeveer hetzelfde zal zijn.
Daar heb ik helaas geen idee van.. Ik kan enkel zeggen dat het - voor mij althans - te vergelijken is met een vaccinatie of bloedafname.
1207

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door 1207 »

AngelNoa schreef: 16 okt 2021, 06:52 nu heb ik ineens een gat in mijn verstandskies en die moet van de week getrokken worden. Mennnnnnnnnnnn ik vind het doodeng want ik heb niks met verdovingen en nou ja...vreselijk stressvol dus. Mag van de tandarts wel oxazepam nemen van te voren. Nou...hopelijk helpt dat...
uit nieuwsgierigheid
7 jaar MS, ze hebben al vanalles met mij gedaan inclusief pijn. doe maar en het speelt geen rol

Ondanks alles, van wie heb ik het meeste schrik?
zet me bij de tandarts en weken op voorhand al paniek. Zal mijn velcro maar meenemen om de benen vast te binden. als ik aan mevrouw tandarts denk schieten die al in een kramp/spasme :)

Het is nochtans een heel lieve

ben ik de enige?
leeuwtje-nl

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door leeuwtje-nl »

1207 schreef: 19 okt 2021, 17:34 ben ik de enige?
Het is gelukkig iets minder geworden, maar als ik naar de tandarts moest, liep ik standaard met een hulpmiddel, omdat mijn benen mij niet meer konden dragen van de stress. Hij wist dat ik MS heb, maar het bleef moeilijk te begrijpen: ik strompelde met mijn stok naar binnen, en na de afspraak liep ik normaal naar buiten. Pure stress tot het achter de rug was, waardoor mijn zenuwen gewoon in paniek schoten.

Dus ja, zeker herkenning! En morgenochtend mag ik weer, dus ik ben benieuwd hoe ik daar aan kom en weer weg ga...
Nathalie

Re: Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Bericht door Nathalie »

Helemaal klaar met die warmte!! De ochtend gaat nog wel. Dan zit de airco van de slaapkamer er nog in. Maar dan even naar buiten en mijn benen worden slap en tintelig. In de avond worden ze kramperig (ondanks de dosis magnesium) en stilzitten is onmogelijk. Dan maar weer vroeg naar bed, de airco weer in. Even klagen, maar gelukkig is dit topic daarvoor!!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp