Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Katten Honden en ander Beestenspul

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
AngelNoa

Re: Katten Honden en ander Beestenspul

Bericht door AngelNoa »

hier is ze dan; Dora!

Afbeelding
Jetteke

Re: Katten Honden en ander Beestenspul

Bericht door Jetteke »

Die ligt er lekker ontspannen bij op haar mooie troon :lief:

Fijn dat het nu gelukt is met de foto!
Steenbokje76

Re: Katten Honden en ander Beestenspul

Bericht door Steenbokje76 »

@AngelNoa
Super leuk! En goed dat je de stap hebt gezet om weer een katje in huis te nemen. Katjes zijn geweldig!! 💕
Veel plezier saampjes 😀
AngelNoa

Re: Katten Honden en ander Beestenspul

Bericht door AngelNoa »

dank julie wel!
Na 2 jaar een kat te hebben gehad waarbij ik overal op moest letten is het nu wel weer wennen aan een 'gewone' kat :haha: . Ohja wacht, jij mag matvoer, ohja wacht jij mag een snoepje hahaha
san70

Re: Katten Honden en ander Beestenspul

Bericht door san70 »

AngelNoa schreef: 02 aug 2022, 06:40 hier is ze dan; Dora!

Afbeelding
Ik zie geen kat? Alleen de tekst: afbeelding.

San
AngelNoa

Re: Katten Honden en ander Beestenspul

Bericht door AngelNoa »

ik zie de afbeelding ook niet meer :-(
Jetteke

Re: Katten Honden en ander Beestenspul

Bericht door Jetteke »

Als ik de url van de afbeelding in een nieuw tabblad kopieer, dan staat er 'url signature expired'. En dat zie ik ook staan wanneer ik dat doe met de foto van mijn eigen kat in je topic in het probeerforum. Misschien is dat dan een Facebook-dingetje.
AngelNoa

Re: Katten Honden en ander Beestenspul

Bericht door AngelNoa »

je zou eigenlijk gewoon vanaf je pc iets moeten kunnen plaatsen hier en niet via fb ofzo...
Jetteke

Re: Katten Honden en ander Beestenspul

Bericht door Jetteke »

Dat zou het mooiste zijn hè. Deeplinken naar een foto op FB gaat dus maar kort, maar je kunt ook kijken op een andere fotosite. Ik heb al jarenlang een account bij Flickr.com en dat heeft eigenlijk nooit problemen opgeleverd. Tot iets van 1000 foto's kun je dat gewoon gratis gebruiken, daarna moet je wel Pro worden en kost het dus geld.

Het mooie is ook dat je foto's in verschillende formaten kunt linken. Dat is ook wel zo fijn, dan pakken ze hier op het forum ook niet zo groot uit. Hier een foto op Flickr van mijn hond als pup in de sneeuw:

Afbeelding
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp