Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Sativex

Alles omtrent alternatieve geneeswijzen
leeuwtje-nl

Re: Sativex

Bericht door leeuwtje-nl »

Kun je nog iets met CBD-olie?
Billy

Re: Sativex

Bericht door Billy »

Is helaas voor mij niet te betalen.

Wil het daarom ook niet proberen eerst, stel nou dat het helpt 😂
AngelNoa

Re: Sativex

Bericht door AngelNoa »

wellicht CBD thee? Leeuwtje hoe was jouw ervaring daarmee? Misschien helpt het Billy?
Zit er zelf ook aan te denken het nog eens te proberen aangezien ik van 1 druppel olie al beroerd werd.
leeuwtje-nl

Re: Sativex

Bericht door leeuwtje-nl »

CBD is toch niet zo heel duur? Is wat anders dan de wietolie van 50€ per maand die je eerst noemde. Maar als CBD ook geen optie is, dan weet ik het niet zo. De thee deed bij mij niet heel veel, al deed het wel iets. Op de olie reageerde ik ook niet zo erg, dus had bij de thee ook niet veel anders verwacht.

Bij Holland&Barett vaak 2e product voor 1 euro ofzo, dus dan kan je nog eens wat uitproberen voor minder geld.
Billy

Re: Sativex

Bericht door Billy »

Het kan zijn dat ik wat termen door elkaar gooi, ben er niet goed in thuis en de zoekfunctie op dit forum vind ik dramatisch.

Maar CBD heb ik ook wel is uitgezocht voor mijn hond. En haar gewicht is heel wat lager 😉.

Ik ga er over nadenken of ik toch is wat ga uit proberen. Maar vaste maandelijkse lasten erbij is gewoon geen optie.
leeuwtje-nl

Re: Sativex

Bericht door leeuwtje-nl »

Heel kort samengevat:
Wietolie is alleen op recept verkrijgbaar en bevat CBD en het geestverruimende THC. Dit kost ruim 45€ per flesje, exclusief verzend- en verwerkingskosten.

CBD-olie is vrij verkrijgbaar bij drogist en reformzaken. Bevat wel het ontspannende en pijnstillende CBD, maar niet de THC waar je ook high van kunt worden. Een flesje kun je volgens mij voor een tientje wel vinden als je een beetje slim shopt bij Holland&Barett.
Billy

Re: Sativex

Bericht door Billy »

Dank je
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp