foto uploaden
foto uploaden
@beheerder is het niet meer mogelijk een foto te uploaden? ik weet hoe het werkt, maar nu is ieder bestandje te groot… hoe groot mag een foto zijn qua kb?
Re: foto uploaden
oh dus het ligt niet aan mij?!
Ik weet dat het een poos terug heel makkelijk was, maar over het algemeen is het op de 1 of andere manier heel moeilijk hier een foto te plaatsen
Ik weet dat het een poos terug heel makkelijk was, maar over het algemeen is het op de 1 of andere manier heel moeilijk hier een foto te plaatsen

groetjes,
Angelique
~every scar i have makes me who i am~
Angelique
@AngelNoa ik denk dat de @beheerder het foto’s plaatsen heeft “geknepen” zodat het niet zoveel ruimte meer kost op de server.
plaatjes die al elders staan (facebook of andere website) hoef je niet op te slaan een linkje is genoeg.. maar dit zijn wel aannames..
plaatjes die al elders staan (facebook of andere website) hoef je niet op te slaan een linkje is genoeg.. maar dit zijn wel aannames..
het is zojuist gelukt, maar wat ik nu anders deed dan anders....??
groetjes,
Angelique
Angelique
ik zie echt niet hoe het moet? wat kan ik doen als ik een foto vanaf mijn pc wil uploaden?
San
San
@san70
Volgens mij wil uploaden niet, maar moet je een foto ergens anders uploaden en dan hier een link naar de url van de foto plaatsen. In het topic Katten, honden en ander beestenspul bleek dat het na een tijdje misgaat met foto's die je op Facebook plaatst. Ik heb daar die tip ook gegeven, ikzelf gebruik Flickr en dat werkt doorgaans goed op een forum.
Volgens mij wil uploaden niet, maar moet je een foto ergens anders uploaden en dan hier een link naar de url van de foto plaatsen. In het topic Katten, honden en ander beestenspul bleek dat het na een tijdje misgaat met foto's die je op Facebook plaatst. Ik heb daar die tip ook gegeven, ikzelf gebruik Flickr en dat werkt doorgaans goed op een forum.
Dank je Jetteke,
ik heb het lang niet geprobeerd en had gehoopt dat het met het nieuwe forum makkelijker zou zijn. Voor mij is dit veel te omslachtig.
San
ik heb het lang niet geprobeerd en had gehoopt dat het met het nieuwe forum makkelijker zou zijn. Voor mij is dit veel te omslachtig.
San
helemaal mee eens. Ik had het voor elkaar, maar die foto is weer weg, nou dan houdt het op. Direct vanaf je oc plaatsen zou veel handiger en logischer zijn...
groetjes,
Angelique
Angelique
Vind ik ook hoor, maar dan zal het denk ik ruimte op de server kosten als er veel foto's op worden geplaatst. Ik snap ook dat ze dat liever niet hebben.