Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Voorstellen

Hier is ruimte voor nieuwe leden om zich voor te stellen en voor iedereen die meer over zichzelf wil vertellen
Dominique93x

Voorstellen

Bericht door Dominique93x »

Hi allemaal!

Ik typ dit bericht vanaf mijn telefoon, dus excuses voor eventuele spelfouten.

Mijn naam is Dominique, 29 jaar en ik woon met mijn dochter van 6 en partner in de Krimpenerwaard. Ik werk als teamlead voor een groot E-commerce bedrijf en studeer daarnaast nog bedrijfskunde.

6 jaar geleden, vlak voor mijn zwangerschap, werd bij mij een oogzenuwontsteking geconstateerd. Ik ben toen de hele 'molen' doorgegaan kwa onderzoeken, echter konden ze niks vaststellen. Wel konden ze zien dat (ik hoop dat ik het goed zeg) het meyeline laagje op de zenuw was aangetast en dunner was.

Eenmaal zwanger heb ik de onderzoeken gestopt en ben ik eigenlijk gewoon verder gegaan met m’n leven. Helaas is mijn zicht na de ontsteking niet meer verbeterd.

Sinds vorige week kreeg ik ineens weer dezelfde klachten als bij de vorige neuritus en m’n kleuren leken minder 'fel'. Vandaag bij de oogarts geweest en die heeft me dan ook weer doorverwezen naar de neuroloog. Ook hoorde ik de arts tijdens een telefonisch overleg iets zeggen over ms. Dit zorgde uiteraard weer voor een flashback.

Dinsdag heb ik de afspraak bij de neuroloog staan en omdat ik toch nog heel veel vragen heb rondom ms besloot ik eens een kijkje te nemen in dit forum.
Jrs77

Re: Voorstellen

Bericht door Jrs77 »

Welkom Dominique.
Ik kan me voorstellen dat het een spannende periode is met alle onderzoeken.
Plaats je vragen hier op het forum; daar is het voor.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp