Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Zitskieën

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
Klick

Re: Zitskieën

Bericht door Klick »

gaaf zeg!
tsja je een atractie voelen.. mensen die kijken.. t kan ook je kracht zijn dat ze je bewonderen dat je t durft.
Nessa

Re: Zitskieën

Bericht door Nessa »

Inmiddels heb ik al een paar lessen op de zitski achter de rug. Ik vind het leuk, dus hebben we ons ingeschreven voor de skireis met de SHOS. Er kan maar een beperkt aantal mensen mee en gelukkig ben ik geplaatst. In januari gaan we naar Flachau in Oostenrijk!

Ook heel fijn: school heeft een vrijstelling verleend aan onze kinderen voor die skireis buiten de schoolvakanties. Ik ben ontzettend blij en dankbaar dat we nu als gezin de sneeuw kunnen opzoeken.

Verder heb ik een mooi paar snowboardschoenen gekocht omdat die dezelfde steun geven als mijn EVO. Hoewel een boarder zijn schoenen nooit zal gebruiken als wandelschoenen, ga ik dat dus lekker wel doen...
Jrs77

Re: Zitskieën

Bericht door Jrs77 »

Nessa schreef: 29 okt 2022, 14:35
Verder heb ik een mooi paar snowboardschoenen gekocht omdat die dezelfde steun geven als mijn EVO. Hoewel een boarder zijn schoenen nooit zal gebruiken als wandelschoenen, ga ik dat dus lekker wel doen...
Wat tof dat je zo met je kinderen op wintersport kan! Echt heel gaaf!
En snowboardschoenen zijn wel gemaakt om er goed mee te kunnen lopen ;) Voor de mooiste afdalingen was soms een hike van 1,5 uur bergop door de sneeuw nodig; ik heb er aardige afstanden mee gelopen ;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp