Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Aarding ?

Alles omtrent alternatieve geneeswijzen
1207

Bericht door 1207 »

[QUOTE=Femke_de_Groot;1123237]
Maar sommige mensen zijn vatbaarder voor dit soort kwakzalverij en die dénken dus echt dat het werkt en merken dat zelf ook. Dus als het bij jou tussen je oren een positief effect heeft, dan kan het voor jou werken, zonder dat het een bewezen (medische) werking heeft.[/QUOTE]
zolang het niet teveel kost kun je jezelf gecontroleerd laten rollen.
heb ook ooit, uit sympathie, wat herbalife brol van iemand gekocht.

allemaal binnen de perken
Zoë

Re: Aarding ?

Bericht door Zoë »

Ik gebruik al een tijdje een earthingmat en heb er zéker baat bij. Maar goed, ik ben dan ook geen bekrompen doos, maar een zweefteef die open staat voor natuurlijke geneeswijzen. Ik volg dan ook The Wahls Protocol (en zorg dat ik de juiste voedingsstoffen - in het kwadraat - binnenkrijg), én heb mij verdiept in energieën en krachten van de aarde. (Alles is immers energie, zo ontdekte de natuurkundige Einstein.)
Aarden/earthing/grounding is dan ook geen kwakzalverij, maar pure natuurkunde.

Wetenschappelijke onderzoek:
file:///C:/Users/Gebruiker/Downloads/jir-8-083_the_effects_of_grounding_on_inflammation.pdf

https://www.earthingnederland.nl/ontstekingen#

Doe er je voordeel mee.. 🌍
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp