Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Update

Alles omtrent voeding en supplementen
KEG

Update

Bericht door KEG »

Ik was in 2015 initieel heel erg actief op dit forum. Ik probeerde van alles uit te zoeken. Uiteindelijk heb ik mij er volledig bij neergelegd. Helaas is mijn ziekte verder gegaan.

Bij terugkomst heb ik gemerkt dat veel oude topics waar in ik actief was niet meer actief zijn. Voorbeelden zijn Biotine, LDN, en fluxeotine etc.

Ik vraag me af of hier mensen zijn die bovengenoemde zaken en andere dingen hebben volgehouden en of ze verschil hebben gemerkt.
Sara

Bericht door Sara »

Hoi KEG,

welkom terug. Als je nou hier kijkt, vind je dan wat je zocht?
[URL]search?searchJSON=%7B%22authorid%22%3A% ... e%22%5D%7D[/URL]
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik denk dat KEG vooral bedoelt dat er al lang geen updates meer geplaatst zijn, veel laatste berichten uit 2015 ofzo. Ik weet helaas uit ervaring ook dat de alternatieve hoek hier op het forum vaak behoorlijk onder vuur heeft gelegen bij diverse deelnemers, en dat veel mensen hierdoor hebben besloten niets meer in dit forumdeel te plaatsen. Helaas. Maar wellicht zijn er nu genoeg nieuwe mensen met nieuwe ervaringen, en kun je daar naar vragen?
Klick

Bericht door Klick »

welkom terug KEG
ik geloof in alternatieve net zoveel als in de reguliere.
ik gebruik sinds 2015 50000ie vitamine D per week (wat de ha een stootkuur noemt)
ook b12 (5mg) magnesium (spray) biotine foliumzuur en omega3 gebruik ik dagelijks.
k2 een poosje gedaan maar die is wat tricky met je bloed dikte en durf ik niet goed.

ik vindt het jammer dat sommige mensen de alternatieve zo onder vuur nemen.. en ik snap het niet .. omdat de reguliere ook vaak geen antwoord hebben en mensen zich echt beter voelen/ veel onderzoek doen..
rianneke3

Re: Update

Bericht door rianneke3 »

Ik probeer ook van alles. Wel heel veel lezen en erg voorzichtig. Maar niks meer te verliezen. Voor er een medicijn is voor ppms, ..voorlopig niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-A326B met Tapatalk

Klick

Re: Update

Bericht door Klick »

en precies daarom snap ik niet dat ze in NL zo moeilijk doen met hsct…
er is toch niets te verliezen? ja in het land der artsen zijn we niet levensbedreigend ziek (zoals met kanker). zelf voel ik het niet zo…
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp