Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

MS-Express weekend 2023

Hier kun je contacten leggen, uitjes organiseren of geplande uitjes onder de aandacht brengen.
MS-Express

MS-Express weekend 2023

Bericht door MS-Express »

Al geruime tijd biedt de Imminkhoeve in Lemele opvang aan vluchtelingen uit Oekraïne.
Helaas zijn de vooruitzichten zodanig dat die opvang noodzakelijk blijft en wij het komende voorjaar geen gebruik kunnen maken van de gewenste accomodaties.
We hebben gezocht om in de regio een passende vervangende ruimte te vinden, maar zijn daar helaas niet in geslaagd.

Om toch een weekend te kunnen organiseren, wijken we uit naar de Biestheuvel in Hoogeloon, waar we in het weekend van 2 - 5 juni terecht kunnen.
Let op: dit is niet het weekend na Hemelvaart, zoals eerder gepland was!

Meer informatie over het weekend en wanneer de inschrijving van start gaat volgt na de jaarwisseling.

Vriendelijke groeten
Namens stichting MS-Express,
Jan, Miriam en Huib
Bemmel

MS-Express weekend 2023

Bericht door Bemmel »

Hallo! :zon:
Ik zou graag meegaan naar Hoogeloon.
Groetjes,
Marjon van Bemmelen (Bemmel)
:knuffel: :giegel:
Laatst gewijzigd door Qanuk00 op 03 jan 2023, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht hoort bij dit onderwerp
Jrs77

Re: MS-Express weekend 2023

Bericht door Jrs77 »

Het was weer een fijn, en top geregeld weekend.
Een leuke mix van bekende en nieuwe gezichten. Ik vind het altijd wel fijn om tussen alle sociale delen door op een heel gemakkelijke manier ook wat kennis en ervaringen te delen. Ook goed om te zien hoe de mensen die er voor het eerst zijn (ik weet dat het voor mij ook best een drempel was) eigenlijk direct met de anderen in gesprek zijn. Aanrader!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp