Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

3 dagen goed lopen

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Lieveheersbeestje

Re: 3 dagen goed lopen

Bericht door Lieveheersbeestje »

Dank je wel! 🐞
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: 3 dagen goed lopen

Bericht door Toeter »

Lieveheersbeestje schreef: 29 nov 2022, 18:03 Wel een paar dagen venijnige steken in mijn benen gehad.
Hier haak ik even op in: nu je plotseling veel actiever bent, zullen je spieren ook weer sterker worden. Misschien heeft je lichaam wat extra magnesium nodig.

Bij mij helpt magnesium olie of pillen altijd erg goed tegen pijnlijke steken in mijn benen!
Moekesolar

Re: 3 dagen goed lopen

Bericht door Moekesolar »

Interessant. Bij mij doet magnesium ook iets met mijn benen. Ik heb geen steken, maar rusteloze benen en dat wordt veel minder door magnesium. Weet niet hoe het werkt. Er is mij verteld dat het magnesium gehalte in verhouding moet staan met calcium en zink. Weet jij hoe dat zit Toeter?
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: 3 dagen goed lopen

Bericht door Toeter »

@Moekesolar

Hoe de verhouding moet zijn weet ik niet, maar ik doe gewoon wat werkt!

Soms gebruik ik een tijdje geen magnesium en als ik weer pijn heb, dan een tijdje wel.

Toen ik een tijdje veel pijn had, bleek ik ook ijzertekort te hebben, dus het is allemaal niet heel eenduidig.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp