Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Aanmelden MS-Express weekend in Hoogeloon 2 - 5 Juni

Hier kun je contacten leggen, uitjes organiseren of geplande uitjes onder de aandacht brengen.
MS-Express

Aanmelden MS-Express weekend in Hoogeloon 2 - 5 Juni

Bericht door MS-Express »

Zoals in een voorgaand bericht gemeld is kunnen we dit jaar geen gebruik maken van de gebruikelijke accommodaties in Lemele, gelukkig kunnen we van 2 - 5 juni wel een weekend organiseren in Hoogeloon. Het gebouw Hoeve/Schuurherd wordt dit jaar ons hoofdverblijf, daarnaast zal een aantal gasten ondergebracht worden in het Bakhuis.

Wil je mee?

Tijdens dit weekend kan je in een ongedwongen sfeer kennismaken met elkaar, leren van elkaar, maar ook vooral plezier maken met elkaar.Lijkt je zo'n weekend met "andere MenSen" een beetje eng en durf je het (nog) niet aan?

Laat je dan door de andere deelnemers overtuigen dat het de moeite waard is om toch te gaan.

Deelnemersbijdrage

Dankzij sponsoren en een bijdrage uit het Wout Kalkman Fonds kunnen we de forumweekenden voor een relatief laag bedrag aanbieden.

De deelnemersbijdrage voor het weekend bedraagt €100,-. Net als voorgaande jaren kan het Wout Kalkman Fonds een helpende hand bieden wanneer ook het gereduceerde tarief problematisch is. Als dat het geval is, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. We gaan hier discreet mee om.

Verzorging

Heb je zin maar durf je het niet aan omdat je verzorging nodig hebt? Meld je dan toch aan. We hebben een fantastisch zorgteam* en in goed overleg is er soms meer mogelijk dan je denkt.

BBQ

Wanneer een heel weekend teveel van het goede is , dan kun je gebruik maken van de mogelijkheid om op zondagmiddag langs te komen tijdens de BBQ. Voor deelnemers aan het weekend is dit inclusief, mensen die alleen tijdens de BBQ komen betalen hiervoor €15,- p.p.

Tijdens de BBQ zijn ook partners van harte welkom.

Aanmelden

Heb je zin om mee te gaan? Stuur dan een mail naar: hoogeloon@ms-express.nl

Mensen die afgelopen jaar naar het weekend in Hoogeloon zijn geweest komen in eerste instantie op de reservelijst te staan.

Zes weken voor aanvang van het weekend gaan we kijken of/hoeveel van deze mensen mee kunnen.
Liek

Re: Aanmelden MS-Express weekend in Hoogeloon 2 - 5 Juni

Bericht door Liek »

Ik heb mij aangemeld 🥰
Janine_D

Re: Aanmelden MS-Express weekend in Hoogeloon 2 - 5 Juni

Bericht door Janine_D »

Ik heb me ook aangemeld! Ik ben aan een weekendje toe! 😁
SannieBannie

Re: Aanmelden MS-Express weekend in Hoogeloon 2 - 5 Juni

Bericht door SannieBannie »

Wordt de deelnemers lijst nog geplaatst?
Jrs77

Re: Aanmelden MS-Express weekend in Hoogeloon 2 - 5 Juni

Bericht door Jrs77 »

Ik ben er in elk geval bij, net als Prins John en Martine (die er vorig jaar ook bij waren)
MS-Express

Re: Aanmelden MS-Express weekend in Hoogeloon 2 - 5 Juni

Bericht door MS-Express »

SannieBannie schreef: 19 mei 2023, 12:07 Wordt de deelnemers lijst nog geplaatst?
Deelnemers:
Angela
Angelique
Anne
Anselien
Arnolda
Boris
Edwin
Esther
Ilone
Jan
Janine
Janny
Jeroen B
Jeroen T
John
Joris
Lies
Linda
Marion S
Marion v. W
Marjan
Marjon
Martine
Matthijs
Milco
Monica
Nanja
Randy
Renate
Riekje
Sandra H
Sandra K
Tino
Yael

Vrijwilligers:
Angelique
Co
Lisette
Rina
Milly
Tiana
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp